رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج:

مشکلات تامین آب روستای خور با حضور اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت

کرج (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت مسئولین و کارشناسان محیط زیست از طرح انتقال آب جهت مصارف کشاورزی از چشمه‌های محلی روستای خور در منطقه حفاظت‌شده البرز جنوبی بازدید کردند و مشکلات تامین آب این روستا را مورد بررسی قرار دادند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات تامین آب روستای خور با حضور اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت

امیدرضا تونی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: بازدید از طرح انتقال آب جهت مصارف کشاورزی از چشمه‌های محلی روستای خور با حضور کارشناسان و با همراهی اعضای شورای اسلامی روستای خور به منظور بررسی مشکلات انتقال آب کشاورزی روستا از چشمه ها و مسیرهای قدیمی انتقال آب با لوله پلی اتیلن که دچار شکستگی و فرسودگی شدید شده و همچنین بررسی طرح جدید روستا برای انتقال آب به شیوه کانال روباز که علاوه بر تامین آب کشاورزی امکان استفاده حیات وحش و زیستمندان را فراهم می آورد و چشم انداز زیبایی هم ایجاد می کند، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: بازدید و مشکلات تامین آب روستا با حضور اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است این طرح در دست مطالعه و بررسی اولیه از سوی اداره کل حفاطت محیط زیست استان است.

روستای توریستی خور در جاده چالوس، در فاصله 17 کیلومتری سد کرج و 44 کیلومتری کرج واقع شده است. روستای خور در ارتفاع 2800 متری از سطح دریا قرار دارد و دارای 2 جاذبه اصلی از جمله پیست اسکی و آبشارخور است. در قسمت شرقی روستای خور، قله گندم چال با ارتفاع 3600 متر واقع شده که جزو مناطق رفیع بخش البرز مرکزی به شمار می رود.

دانش آموز خبرنگار: دانیال درفش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار