خدمات رسانی ویژه مترو به تماشاگران شهرآورد

تهران (پانا) - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تأمین قطارهای فوق العاده جهت تسهیل در جابه‌جایی هواداران شهرآورد پایتخت، در روز پنجشنبه (۲۳ آذر) خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات رسانی ویژه مترو به تماشاگران شهرآورد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ هادی زند گفت: مترو تهران برای خدمات رسانی به تماشاگران یکصد و دومین مسابقه فوتبال بزرگ پایتخت در عصر روز پنجشنبه تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای حضور تماشاگران در استادیوم از طریق خط پنج مترو با مشکل خاصی روبه رو نیستیم افزود: معمولا بعد از پایان مسابقه با توجه به خروج یک باره تماشاگران از استادیوم با حجم بالای مسافر روبرو می شویم که طبق برنامه ریزی انجام شده با تأمین ۴ تا ۶ رام قطار نسبت به اعزام قطارهای فوق العاده در این زمان اقدام می‌شود.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: سرویس دهی در سایر خطوط مترو نیز به صورت منظم انجام می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مترو تهران و حومه آماده خدمات رسانی به هواداران ۲ تیم پرطرفدار پایتخت است به تماشاگران توصیه کرد جهت رفت و آمد راحت به ورزشگاه آزادی از مترو استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار