امام جمعه رودهن خبر داد:

اشاعه سیره فاطمی باید ‌‌هدفمندانه و با بالاترین کیفیت اجرایی شود

رودهن (پانا) - ‌امام‌جمعه رودهن در جلسه ائمه جماعات و هیئت‌های مذهبی رودهن، اشاعه سیره فاطمی در جامعه را یک نیاز و ضرورت دینی‌ برای رسیدن به سعادت و تعالی معنوی دانست که بسیار هدفمندانه و با بالاترین کیفیت باید اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۴۳۱۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اشاعه سیره فاطمی باید ‌‌هدفمندانه و با بالاترین کیفیت اجرایی شود

جلسه ائمه جماعات و مسئولین هیئات مذهبی بخش رودهن با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، معاون شهردار رودهن، مسئول ستاد نمازجمعه و جمعی از روحانیون و مسئولین هیئات مذهبی در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار شد.

در این جلسه پیرامون پیگیری امور و انجام وظایف محوله در خصوص مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بحث و گفتگو صورت گرفت.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: ولایتمداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است، او محبوب‌ترین و عزیزترین انسان نزد پروردگار و یادگار ارزشمند حضرت رسول اکرم(ص) بود که در طول زندگی خود همواره از اسلام و ولایت دفاع و در این راه جان خود را نیز نثار کرد.الگوی زندگی حضرت زهرا (س) هیچگاه کهنه نمی شود، از این رو شناخت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.

وی در تکمیل صحبت‌هایش حسینی تصریح کرد: باید تلاش کنیم برگزاری مراسم‌هایی چون مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) در بالاترین درجه‌های کیفی برگزار شود چرا که دقت در اجرا و ارتقای کیفی و کمی این مراسم‌ها در قالب ترویج سیره ائمه و به ویژه بانوی دو عالم فاطمه زهرا بسیار شاخص و چشم‌گیر خواهد بود.

حسینی همچنین اذعان کرد: شهادت حضرت فاطمه(س) فرصت ارزشمندی برای بیان حقایق است که زمینه‌ساز بصیرت‌افزایی آحاد جامعه و افشارگری چهره نفاق، شده است که در دفاع از ولایت و امامت باید مورد توجه واقع شود.

امام‌جمعه رودهن اظهار کرد: اشاعه فرهنگ فاطمه در جامعه باعث خواهد شد جامعه به ارزش‌های انسانی و معنوی کاملا مجهز شده و در مسیر والای انسانیت و تعالی حرکت کند، بسیاری از مشکلات جامعه بخاطر عدم معرفت و ایمان است که اگر شرایط ارتقای آن فراهم شود بی‌شک تعالی و رستگاری ماحصل دستیابی با این شناخت و معرفت خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه رحیمی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار