سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از د‌ربی ۱۰۲:

امیدوارم دربی با خیر و خوشی تمام شود‌

بهتر است سیستم VAR فردا استفاده شود و پیش درآمدی باشد که از این تکنولوژی در ایران استفاده کنیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از د‌ربی ۱۰۲ گفت امیدوارم بازی به سمتی پیش برود که بحث‌های فنی بیشتر باشد و برای هواداران هم جذاب باشد که در این هوای آلوده بازی را نگاه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۱۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
امیدوارم دربی با خیر و خوشی تمام شود‌

‌یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از شهرآورد 102 ‌اظهار کرد: شهرآورد همیشه حساس است. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم جا دارد یادی از پیشکسوتان کنیم که برای هر دو تیم و هوادارانش خاطرات خوبی ساختند و رکوردداران شهرآورد هستند. بازی برای مردم و طرفداران دو تیم حساس است و یکی از شهرآورد‌های مهم جهان است. ‌ تیمی که بتواند در این بازی تمرکز خوب داشته باشد، می‌تواند برنده شود. باید فرصت‌طلب باشیم و از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. با توجه به اینکه هر دو تیم مربیان و بازیکنان خوبی دارند، باید شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. امیدوارم بازی به سمتی پیش برود که بحث‌های فنی بیشتر باشد و برای هواداران هم جذاب باشد که در این هوای آلوده بازی را نگاه می‌کنند.

صبح دخترم را به مدرسه رساندم و خودم از او خجالت کشیدم/ هوای خوبی برای نفس کشیدن نیست

وی ادامه داد: از مسئولانی که برای هوای پاک تهران دست‌اندرکار هستند بگویم که شرایط سختی است. صبح دخترم را به مدرسه رساندم و خودم از او خجالت کشیدم. هوای خوبی برای نفس کشیدن نیست. این صحبت‌های من بازتاب دارد و امیدوارم به گوش مسئولان برسد که درباره هوای پاک تهران یک تصمیم خوب بگیرند. امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه از دیدن آن لذت ببرند.

گل‌محمدی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از حواشی نیمکت استقلال گفت: مطمئن هستم که کنار زمین اتفاق خاصی نمی‌افتد و ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم چون هواداران حضور دارند و خیلی صدا در زمین به گوش نمی‌رسد. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم. امیدوارم بازی به سمتی برود که شاهد یک بازی فنی از هر دو تیم باشیم.

وی درباره احتمال استفاده از سیستم VAR در د‌ربی گفت: نمی‌دانم، هنوز قطعی نیست و امیدوارم این اتفاق بیفتد. حساسیت نسبت به داوری در این هفته‌ها شاید زیاد باشد. چه بهتر که بازی فردا با VAR باشد و پیش درآمدی باشد که از این تکنولوژی در ایران استفاده کنیم. روی ضربات ایستگاهی ‌کار کردیم و به بچه‌ها گوشزد کرده‌ایم که از نظر میانگین قدی تیم خوبی هستند. اگر متمرکز باشیم و خطاهای بی‌مورد نداشته باشیم جلوی این اتفاق را می‌گیریم. امروز هم یک تمرین مهم داریم که روی ضربات ایستگاهی کار خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت امید عالیشاه هم عنوان کرد: متاسفانه به مصدومیت بدی دچار شد که حدود دو هفته مشکل داشت و نتوانست به تیم کمک کند اما از هفته قبل تمرینات خوبی با تیم داشت که به نظرم می‌تواند به تیم کمک کند. باید ببینیم شرایط چطور است. آمادگی خوبی دارد و مشکلی درباره مصدومیت ندارد.

گل‌محمدی درباره حضور بانوان در د‌ربی ۱۰۲ گفت: از این موضوع خوشحالیم و خوب است که در شهرآورد این اتفاق می‌افتد. هر جایی که بانوان حضور داشتند احترام بیشتری وجود داشته و امیدوارم شعارهایی که فردا داده می‌شود نسبت به قبل تغییر داشته باشد. همیشه دوست داریم که در هر بازی احترام‌ها حفظ شود؛ چه از طرف بازیکنان و مربیان به هواداران و چه برعکس. این خواسته همه ماست و دوست داریم که هیچ الفاظ بدی در استادیوم شنیده نشود. به نظرم حضور بانوان جلوی این اتفاقات را می‌گیرد. گرفتن سه امتیاز ارزش بیشتری دارد و سبقت خوبی می‌توانیم بگیریم یا امتیازات را نزدیک کنیم. در همه جدول‌ها این اتفاق می‌افتد که سه امتیاز بازی تیم‌های بالای جدول بیشتر از سه امتیاز ارزش دارد.

گل‌محمدی در مورد اشاره به عدم رعایت سقف قرارداد بازیکنان استقلال گفت: ما یک بازی حساس داریم و در هر صورت دوستانی که در کمیته انضباطی هستند قطعا به نظرم این اتفاق خواهد افتاد و قطعا موارد را بررسی می‌کنند. یک قانون گذاشته شده که همه موظف به انجام آن هستند. نمی‌گویم ما فقط سقف را رعایت کردیم اما چند تیم هستند که این سقف را رعایت نکردند و هر چه رای زودتر صادر شود به سود فوتبال است.‌ ذهنم را زیاد درگیر این مسائل نمی‌کنم اما امیدوارم که بررسی شود. بازی مهمی داریم و باید از نظر ذهنی روی این بازی متمرکز باشیم. باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ‌پرسپولیس فردا چطور بازی خواهد کرد؟‌ گفت: فردا فقط باید به سه امتیاز فکر کنیم و هدف ما بردن است. چون شرایط جدولی ایجاب می‌کند که در این بازی برنده شویم. تمام تلاشمان را برای برد انجام می‌دهیم. امیدوارم همه چیز به سمتی برود که احترام‌ها سر جای خودش باشد و شاید خیلی از اتفاقاتی که در بحث هواداری می‌افتد خودمان مقصر باشیم. امیدوارم رفتاری داشته باشیم که در نهایت باعث این شود که بازی با خیر و خوشی تمام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار