مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد؛

خلع ید یک انبوه‌ساز به دلیل روند کند عملیات اجرا در نهضت ملی مسکن 

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در جریان بازدید از یک پروژه در فاز ۵ جنوبی پردیس، گفت پس از صدور آخرین اخطارهای شرکت عمران پردیس به سازنده پروژه رکن اسکان بین الملل فاز ۵ جنوبی و مشاهده ادامه روند کند عملیات‌های عمرانی، خلع ید این انبوه‌ساز در دستور کار واحد حقوقی شرکت عمران قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
خلع ید یک انبوه‌ساز به دلیل روند کند عملیات اجرا در نهضت ملی مسکن 

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس پس از بازدید صبح امروز ۲۱ آذر از پروژه رکن اسکان بین الملل فاز ۵ جنوبی پردیس، گفت: در ماه‌های گذشته پیمانکاران کم‌کار متعددی تعیین تکلیف و سازندگان خوش نام جایگزین شدند که نمونه ویژه آن را در فاز ۱۱ پردیس شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: هم‌اکنون در ادامه برخورد با سازندگان غیرمتعهد و همچنین پیرو اخطار جدی دادستانی پردیس به برخی از پیمانکاران از جمله شرکت رکن اسکان بین الملل، از امروز برخورد قضایی با این شرکت رسما به جریان افتاد و به زودی کارگاه پروژه تحویل شرکت دیگری خواهد شد.

به گزارش شرکت عمران شهر جدید پردیس، محبت‌خواه افزود: برخی از واحدهای مسکن مهر سال‌هاست که تحویل مالکان نشده و هیچ‌گونه تاخیری پذیرفتنی نیست. با تاکید دادستان پردیس، عدم اجرای تعهد مصداق بارز تضییع حقوق بیت‌المال است. در همین راستا در برخورد با کم‌کارها هیچ‌گونه مماشاتی در کار نخواهد بود و هر پیمانکاری که طبق تعهدات خود عمل نکند، برخورد با آن شرکت در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار