رویداد رسانه‌ای «جام امید» در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان از برگزاری رویداد رسانه‌ای جام امید در این استان خبر داد و گفت این رویداد در نیمه دوم دی ماه 1402 در سمنان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رویداد رسانه‌ای «جام امید» در استان سمنان برگزار می‌شود

محمود احمدی، اظهار کرد: رویداد «جام امید» با رویکرد تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی و ارائه گزارش خدمات دولت و پیشرفت های استان سمنان در بخش های علمی، دانش بنیان، صنعتی، کشاورزی و سایر بخش ها با هدف امیدآفرینی در بین اقشار مختلف جامعه با محورهای جهاد تبیین، جهادخدمت رسانی، جهاد امیدآفرینی نیمه دوم دیماه 1402 در سمنان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه استان سمنان با همکاری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، استانداری سمنان و ... از رسانه ها و فعالان مجازی جهت شرکت در رویداد «جام امید» دعوت به عمل می آورد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان بیان کرد: علاقه مندان می توانند به صورت انفرادی و تیم های سه نفره، پنج نفره از تاریخ 19 لغایت 30 آذرماه، اسامی خود را به سازمان بسیج رسانه این استان اعلام کنند.

احمدی گفت: در این رویداد فعالان رسانه ای و فضای مجازی به مدت 24 ساعت در مکان ویژه برگزاری رویداد حضور دارند و در این بازه زمانی فرصت دارند تا با استفاده از گزارش عملکرد و پاسخگویی مدیران مذکور به اصحاب رسانه و طرح سوال و انجام مصاحبه های مختلف و تهیه محتوای مکتوب، دیداری و شنیداری به رقابت بپردازند و توانایی خود را در محتواهای فاخر رسانه ای و انتشار سریع و حرفه ای آن به نمایش بگذارند.

وی افزود: محتواهای تولید شده رسانه ای توسط هیئت داوران کشوری بررسی و پس از اعلام نتایج در آئین اختتامیه از برگزیدگان مرحله استانی تقدیر می شود و این عزیزان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان خاطرنشان کرد: جام امید در قالب تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر ، اینفوگرافیک و کلیپ موبایلی برگزار می شود.

احمدی عنوان کرد: شاخص های ارزیابی آثار نیز شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدیدها، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطبان است.

وی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127318633 و 02333434328 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ از پوستر رویداد رسانه ای "جام امید" در پایان اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان و با حضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار