مشق عشق با طعم بمب‌های اسرائیلی‌

شیروان (پانا)- مدیر انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان با بیان خاطره ای از دوران حضور خود در لبنان اظهار کرد شهید فریدون مقدوری، در سالن جلسات پادگان، دراثر بمباران هواپیماهای اسرائیلی به شهادت رسید و مشق عشقش را اینگونه به پایان رساند.

کد مطلب: ۱۴۳۱۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مشق عشق با طعم بمب‌های اسرائیلی‌

علی رحیمی گفت: ۴۰ سال پیش در چنین ایامی، در شهر نبی شیث لبنان، خدمت برادران حزب الله بودیم و سید حسن نصرالله دبیر کل فعلی حزب الله، آن زمان امام جماعت ما و امام جمعه شهر نبی شیث بود و آن جا منطقه ای بسیار ناامن از نظر حملات هوایی اسراییل بود و نیروهای حزب الله هم از سراسر لبنان به این منطقه می آمدند تا آموزش های لازم نظامی را ببینند.

وی افزود: هر روز که هوا آفتابی می شد، هواپیماهای اسرائیلی در آسمان این منطقه به قصد شناسایی یا بمباران به پرواز در می آمدند و در یکی از آن روزها که هوا آفتابی بود، فرمانده ما آماده شد تا در جلسه فرماندهان منطقه دره بقاع در پادگان امام علی (ع) واقع در شهر بعلبک شرکت کند.

رحیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر فریدون مقدوری ادامه داد: وقتی فرمانده بندهای پوتینش را می بست به آسمان نگاهی انداخت و با لبخند گفت: امروز روز هواپیماست و از دوستان خداحافظی کرد و رفت، نزدیکی های ظهر بود که خبر رسید فریدون مقدوری، فرمانده نازنین ما در سالن جلسات پادگان، دراثر بمباران هواپیماهای اسرائیلی به درجه شهادت نائل و مشق عشقش را اینگونه به پایان رساند.

مدیر انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان در پایان تصریح کرد: با افتخار عرض می کنم که آثار خوشنویسی بنده با ترویج فرهنگ بسیج و مقاومت شروع شد و ادامه پیدا کرد و تابلوی کجایید ای شهیدان خدایی در مسابقه خوشنویسی به مناسبت اولین دهه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۷در خراسان بزرگ حائز رتبه اول و برنده جایزه و لوح زرین دستخط حضرت امام خمینی (ره) شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار