مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس خبر داد:

افتتاحیه دومین رویداد دانش‌آموزی کارستان کتابستان

مشهد (پانا) - مراسم افتتاحیه دومین رویداد کارستان کتابستان با حضور صادق حاتمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد و ۱۷۰ نفر از خانواده‌های دانش‌آموزان ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه دومین رویداد دانش‌آموزی کارستان کتابستان

صادق حاتمی با ابراز خوشحالی از توجه دانش آموزان و والدین به مسئله کتاب گفت: کتاب خواندن ویژگی مهمی دارد که تماشای بهترین فیلم هم آن ویژگی را ندارد، در فیلمسازی کارگردان نقش طراح و متفکر را دارد و همه چیز را او تعیین می کند، اما وقتی فردی کتاب می خواند با تصویرسازی ذهنی، خودش را جای شخصیت های اصلی کتاب می گذارد که همین موجب تقویت تفکر و خلاقیت می شود.

در ادامه حسن سلطانی مدیر کتابخانه مردمی با اشاره به افزایش استقبال پسران نسبت به دوره قبل، به ویژگی های دوره دوم پرداخت و گفت: در این دوره ۵۰ درصد آموزش ها به صورت مجازی ارائه خواهد شد و بقیه به صورت حضوری در ۲روز برگزار می شود.

وی گفت: برای هر ۱۵ نفر با هدف ارتقای کیفی و محتوایی، یک پشتیبان در نظر گرفتیم. ما با ۲۰مدرسه اطراف کتابخانه ارتباط مستمر خواهیم داشت و بازوی مدیران مدارس در موضوع کتاب خواهیم شد.

لازم به ذکر است این رویداد با مشارکت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: یلدا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار