دانش‌آموز افتخارآفرین ناحیه دو بهارستان و دارنده مقام اول کشوری در رشته کونگ‌فو:

حمایت اولیا مدرسه، نقش تاثیرگذاری در کسب موفقیت ورزشی دانش‌آموزان دارد

بهارستان‌دو (پانا) - دانش‌آموز افتخارآفرین و منتخب دبیرستان تربیت بهارستان‌دو که در مسابقات کشوری کونگ‌فو موفق به کسب مقام اول و دریافت کمربند طلا شد، بر حمایتی بودن نقش تاثیرگذار کادر مدرسه تاکید کرد و گفت وقتی برای یک دانش‌آموز در طی مسابقات، دلهره و نگرانی جاماندن از دروس، باعث ایجاد استرس و دلشوره می‌شود، حمایت اولیا مدرسه‌ این دلشوره را از بین می‌برد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت اولیا مدرسه، نقش تاثیرگذاری در کسب موفقیت ورزشی دانش‌آموزان دارد

حنانه اصلانی، دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان تربیت ناحیه دو بهارستان و نایب قهرمان کشوری در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: «مسابقات کشوری کونگ‌فو رده سنی نوجوانان و جوانان در شهر کرج برگزار شد که شرکت‌کنندگان بسیاری از شهرهای مختلف در آنجا حاضر بودند. بنده با حریف های خود که از شهرهای اصفهان، البرز، خراسان آمده بودند مبارزه کرده و مقام اول را کسب کردم و درحال حاضر برای مسابقات منتخب جهانی که در دی ماه برگزار می‌شود آماده می‌شوم.»

وی درباره علاقه‌مندی خود به رشته رزمی کونگ‌فو اذعان کرد: «از ۱۴ سالگی که ورزش رزمی تکواندو کار می‌کردم با معرفی دوستانم و اساتیدم با رشته کونگ‌فو آشنا شده‌ام و علاقه بسیار خاصی به این ورزش پیدا کردم. هدف من و دیگر افرادی که در این رشته کار می‌کنند و فعالیت دارند این است که به مقام بالا و موفقیت های بیشتری برسیم. زیرا انسان راه درخشیدن و جایگاه والاداشتن را در زندگی خود انتخاب می‌کند؛ آرزوی من عضویت در تیم ملی و به اهتراز درآوردن پرچم کشورم ایران است.»

این دانش‌آموز ورزشکار افتخارآفرین بهارستانی خطاب به افراد علاقه‌مند به ورزش کونگ‌فو عنوان کرد: «در ورزش کونگ‌فو باید روحیه شاداب و بانشاطی داشته باشید و اگر می‌خواهید در مسابقات خود رتبه خوبی کسب کنید و شکست نخورید باید اول به خداوند متعال توکل کرده و با تلاش و پشتکار فعالیت خود را آغاز کنید، تمام رشته‌ها سختی‌ها و دشواری خود را دارند، اما ما نباید تسلیم شویم. ورزش رزمی کونگ‌فو برای همه افراد توصیه می‌شود و اگر علاقه و استعداد این رشته را داشته باشید می‌توانید به راحتی وارد این رشته رزمی بسیار عالی شوید.»

این ورزشکار افتخارآفرین در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: «نقش تاثیرگذار آموزش و پرورش و بویژه کاد مدرسه در موفقیت من حمایتی بود، چرا که این حمایت توسط اولیا مدرسه می‌شد؛ وقتی یک دانش‌آموز باشید در طی مسابقات، دلهره و نگرانی جاماندن از دروس اولین استرس و دلشوره تو است، اما حمایتی که مدرسه‌ از من می‌کرد، این دلشوره را از بین می‌برد.»

اصلانی در پایان تاکید کرد: «قدردان زحمات پدر و مادرم، اساتید محترم و دوستان عزیزم که در مسابقات و ورزش همیشه بنده را حمایت کردند، هستم. موفقیت‌های خود را نتیجه پشتیبانی و دلگرمی همه این افراد می‌دانم.»

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه مددی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار