کاپیتان مس رفسنجان پس از بازی با سپاهان

جلوی این سپاهان نمی توانی اشتباه کنید

اصفهان (پانا) - جلال الدین علی محمدی کاپیتان اول سپاهان در فصل گذشته و کاپیتان تیم مس رفسنجان در حال حاضر پس از بازی این تیم با سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد .

کد مطلب: ۱۴۳۰۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جلوی این سپاهان نمی توانی اشتباه کنید

جلال الدین علی محمدی کاپیتان اول سپاهان در فصل گذشته و کاپیتان تیم مس رفسنجان در حال حاضر پس از بازی این تیم با سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد .

وی درباره بازی گفت : این بازی برای شخص من یک بازی خاص بود . تا قبل از اینکه گل اول رو بخوریم بازی پایاپای بود و حتی می توانستیم از چند موقعیت استفاده کنیم و دروازه سپاهان را باز کنیم ولی خب جلوی سپاهان و هوادارانش این کار سخت بود . ما بعد از گل اول خیلی مبتدیانه دفاع کردیم و خیلی بد موقعیت دادیم . سی دقیقه آخر را خیلی مبدتیانه موقعیت به سپاهان دادیم و تونستن بازی رو ببرن .

او درباره گلی که از روی نقطه پنالتی به سپاهان زد و در ادامه به احترام هواداران سپاهان خوشحالی نکرد افزود : چی بگم! سخته برام درباره اینکه خوشحالی کنم یا نه صحبت کنم . البته نتیجه هم جوری نبود که بخواهم خوشحالی انجام بدم ولی اگر نتیجه به نفع ما هم بود باز هم این کار را نمی کردم . پنالتی زن اول تیم من نبودم ولی بچه ها توپ رو به من دادند تا آن را بزنم . این بازی برای من حداقل با یک خاطره خوب تموم شد . البته از لحاظ اینکه گل زدم نه از لحاظ نتیجه بازی !

او درباره وضعیت مس گفت : شرایط خوبی نداریم . با توجه به بازی های سخت دیگری که پشت سر هم داریم . باید این شکست را فراموش کنیم و به ریکاوری بپردازیم . شکست امروز برایمان سنگین بود و فکر نمی کردیم این نتیجه برای ما رقم بخورد .

او درباره رفت و آمد ها در مسند مدیریت باشگاه سپاهان گفت : آقای ساکت مثل پدر سپاهان است . ما که از رده های پایه به تیم بزرگسالان راه پیدا کردیم زحمات ایشان را دیدیم و فکر میکنم همه بدانند آقای ساکت بنیان گذار این سپاهان بوده و خیلی برای سپاهان زحمت کشیده . هر چیزی که شما در این استادیوم (نقش جهان) از زحمات آقای ساکت است . اگر الان سپاهان حرفی برای گفتن در ایران و آسیا دارد به نظرم مدیون زحمت های آقای ساکت است . آقای ساکت واقعا برای سپاهان زحمت کشیدن و این تیمی که می بینید ؛ سهم بیشتری از آن برای آقای ساکت است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار