هیجان شهرآورد در اصفهان جایی ندارد

فوتبال دوستان اصفهانی برای رقم زدن یک روز عالی در نقش جهان آماده می‌شوند

اصفهان (پانا) - فوتبال دوستان اصفهانی برای رقم زدن یک روز عالی در نقش جهان آماده می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۳۱۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال دوستان اصفهانی برای رقم زدن یک روز عالی در نقش جهان آماده می‌شوند

تیم فوتیال باشگاه سپاهان و فولاد همواره برای یکدیگر رقبای قابل احترامی بودند و بازی های زیبایی به نمایش گذاشتند. در فصل گذشته سپاهان و فولاد دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که سهم هر کدام یک برد، با نتیجه مشابه یک بر صفر بود.

بازی هایی که کم حاشیه هم نبودند. در بازی رفت که سپاهان به علت آماده نبودن ورزشگاه نقش جهان در فولاد شهر (ورزشگاه خانگی تیم ذوب آهن) از فولاد میزبانی کرد. در آن روز که جواد نکونام سرمربی تیم فولاد بود؛ این تیم 90 دقیقه دفاع کرد و در نهایت با پاس رو به عقب اشتباه یاسین سلمانی، آیاندا پاتوسی در یک موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت و موفق شد دروازه سپاهان را باز کند تا فولاد در ثانیه های آخر بازی تک امتیاز خود را به سه امتیاز تبدیل کند.

در بازی برگشت نیز سپاهانی ها از روش فولاد استفاده کردند. نژادمهدی مدافعی که به تازگی از سپاهان جدا شده بود و به فولاد پیوسته بود در آن بازی گل به خودی زد و بعد از آن هم با درخشش پیام نیازمند و خط دفاعی تیم سپاهان، حملات فولاد راه به جایی نداشت و در آخر این سپاهان بود بدون حتی یک شوت در چهارچوب توانست بازی را یک بر صفر پیروز شود.

فولادی های خوزستانی اوایل لیگ نتایج خوبی کسب نکردند. فولاد تحت هدایت منصوریان تبدیل به زنگ تفریح تیم های دیگر شده بود و همین قضیه موجب شد تا هواداران این تیم علیه این سرمربی با تجربه شعار بدهند و خواهان برکناری این سرمربی باشند. با کنار رفتن منصوریان از مسند سرمربی گری فولادی‌ها؛ خوان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی جایگزین او شد و با کسب نتایج قابل قبول، جای خود را در میان هواداران اهوازی حسابی باز کرد.

دانش آموز خبرنگار: سید هادی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار