میزبانی ۳۰۰ مدرسه استان بوشهر از شهدای گمنام

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان بوشهر گفت‌ بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۰۰ مدرسه استان بوشهر میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام خواهند بود‌.

کد مطلب: ۱۴۳۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی ۳۰۰ مدرسه استان بوشهر از شهدای گمنام

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز در مراسم یادواره شهید ابوتراب عاشوری در دبیرستان قدس بوشهر، اظهار کرد‌: آرامش و آسایش امروز جامعه حاصل خاموشی لاله هایی است که امروز یکی یکی بعد از گذشت چند سال سر از خاک بیرون می آورند تا ما راه را گم نکنیم.

موحدی افزود: در ایامی که کشور ما از جهات مختلف مورد هجوم دشمنان قرار گرفت، فرزندان این مملکت با صلابت در برابر استکبار جهانی ایستادند تا وجبی از خاک کشور به دست اجنبی نیفتد و به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای وارد نشود.

موحدی با بیان اینکه سال گذشته در اوج اغتشاشات ۱۱۰مدرسه میزبان شهدا بودند، گفت: امروز با افتخار می گوییم بیش از ۳۰۰ مدرسه و ۶۰هزار دانش آموز این استان میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دانش آموزان بوشهری همواره نسبت به مقام معظم رهبری و نظام مقدس ارادت داشته‌اند، گفت‌: شهدا رفتند تا جمهوری اسلامی بماند و جوانان این سرزمین بر قله‌های رفیع علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بدرخشند.

خبرنگار : محمد امین گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار