مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

11 معلم ملاردی در جشنواره استانی «درب مهر» منتخب شدند

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از درخشش 11 آموزگار ملاردی در جشنواره استانی «درب مهر» خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
11 معلم ملاردی در جشنواره استانی «درب مهر» منتخب شدند

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: در ابتدای مهر ۱۴۰۲ فراخوانی با عنوان جشنواره استانی درب مهر به مدارس ارسال شد. جشنواره استانی درب مهر، با هدف بهینه‌سازی محیط آموزش و افزایش نشاط کلاس‌های درس دوره ابتدایی، بصورت استانی در مهر ۱۴۰۲ برگزار گردید.

وی درباره چگونگی اجرای این طرح عنوان کرد: جشنواره درب مهر به این شکل اجرا شد که هر آموزگار درب کلاس خود را برای شروع سال تحصیلی و مهرماه به بهترین شکل رنگ‌آمیزی و تزیین کند، که دانش‌آموزان با نشاط و شور و اشتیاق بیشتر در کلاس درس حضور داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: این جشنواره به همت اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی معاونت ابتدایی استان، و بین معلمان ۲۱ منطقه از مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام گرفت. به این صورت که تا پایان زمان مقرر که از طرف استان تعیین شده بود معلمان مقطع ابتدایی، آثار خود را به استان ارسال کردند، و پس از اعلام نتایج معلمان منتخب استانی، ۱۱ نفر از آموزگاران این شهرستان منتخب شدند.

تیموری‌راد بیان کرد: برگزیدگان استانی جشنواره درب مهر شامل سحر احمدی‌ادیب از مدرسه ۱۵ خرداد پسران، الهام صفاجو مدرسه خدیجه اینانلویی، فاطمه بیات مدرسه مجیدعبدالوهابی، خدیجه ابراهیمیان مدرسه صدیقه۱، زهرا سنچولی مدرسه رجایی۲، منصوره متقی مدرسه زینب۱، شهرزاد نوروزی مدرسه شهیدباهنر۱، شهربانو آب‌باریکی مدرسه باهنر۱، اعظم اسمعیلی مدرسه کوثر۲، میترا قوچی مدرسه حضرت فاطمه(س)، طاهره اکبری از مدرسه مولوی هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در پایان تأکید کرد: از آموزگاران مجری این طرح و منتخبین استانی جشنواره درب مهر، تقدیر به عمل می‌آید.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار