مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ملارد:

دانشجویان اندیشه‌های پویای جامعه هستند

ملارد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین تجلیل از دانشجو معلمان شهرستان ملارد با تاکید بر اهمیت جایگاه دانشجویان در جامعه عنوان کرد که دانشجویان اندیشه‌ها و تفکرهای پویای هر جامعه‌ای هستند.

کد مطلب: ۱۴۳۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان اندیشه‌های پویای جامعه هستند

مسعود بهرامی مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آیین تجلیل از دانشجو معلمان شهرستان ملارد بیان کرد: جامعه امروز ما حاصل توجه به حوزه آموزش و پرورش در گذشته است و اگر جامعه‌ای میخواهد در عرصه های مختلف پیشرفت کند لازم است به جایگاه معلم و آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: فضاهای آموزشی و مدارس ما در نهایت به دستان معلمان روح میگیرد، و پیشرفت نسل آینده حاصل تلاش های کنونی آنهاست و امید است شما دانشجویان نیز در این مسیر مقدس به درستی قدم بردارید.

این مقام مسئول همچنین در جمع دانشجو معلمان ملارد که هم مشغول به تحصیل هستند و هم عاشقانه با تحمل سختی ها در حال تدریس به دانش آموزان هستند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این دانشجویان به گفت و گو پرداخت و دانشجو معلمان مسائلی را مطرح کردند.

آیین تجلیل از دانشجو معلمان شهرستان ملارد به مناسبت روز دانشجو با حضور بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تیموری راد مدیر آموزش و پرورش ملارد، خوبرو امام جمعه بخش صفادشت و دیگر مسئولان و دانشجو معلمان در سالن شورای اسلامی صفادشت برگزار شد و از زحمات این دانشجو معلمان تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار