نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شیروان:

ولایت فقیه اصل بر همه اصل‌ها و نسل‌هاست

شیروان (پانا) - نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شیروان در دوره تربیت و تعالی حوزه‌ای در جمع بسیجیان در شهر لوجلی اظهار داشت ولایت فقیه اصل بر همه اصل‌ها و نسل‌هاست و بدون تکیه بر ولایت فقیه اسلام و انقلاب آسیب خواهد خورد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ولایت فقیه اصل بر همه اصل‌ها و نسل‌هاست

حجت الاسلام سید حبیب سجادی گفت: امروز مهمترین رکن انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و دشمن با رصد دقیق این موضوع به دنبال ضربه زدن به آن و ایجاد فاصله بین مردم و رهبری امت است.

حجت الاسلام سجادی با اشاره تخریب نهادهای انقلابی همچون حوزه علمیه،سپاه و بسیج توسط دشمن و منافقین داخلی افزود: این ها می دانند که بسیج تبیین میکند حوزه علمیه روشنگری می کند سپاه بامردم و برای مردم کار میکند فلذا با هجمه رسانه ای به دنبال حذف آنان از اذهان مردم هستند.

نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت شیروان اظهار کرد: بسیج با اقتدار روزافزون و با خدمت خالصانه به مردم و کشورش تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است و مسلما این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

دوره تربیت و تعالی بسیج مرحله حوزه ای با حضور بسیجیان حوزه های بسیج روستایی به مدت دو روز در شهر لوجلی شیروان و در قالب کلاسهای متعدد دینی اعتقادی وبصیرتی با حضور اساتید و مربیان استانی و شهرستانی در حال برگزاریست.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار