رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای شهید بهشتی البرز:

دانشجو آمده است تا تاریکی فردا را با نور خود روشن کند

کرج(پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای شهید بهشتی البرز برگزار شد، گفت دانشجو آمده است تا تاریکی فردا را با نور خود روشن کند.

کد مطلب: ۱۴۳۰۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشجو آمده است تا تاریکی فردا را با نور خود روشن کند

اصغر ترکیان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز در مراسمی که به همین روز برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو و خیرمقدم به میهمانان عنوان کرد: یاد سه تن از شهیدان دانشجو را که به نام دانشجویان استکبارستیز هستند را گرامی می داریم و امیدواریم که همه دانشجویان مسیر آنها را با آگاهی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ادامه دهند.

ترکیان افزود: پویایی یک دانشگاه به تشکل ها، انجمن ها و کانون‌های دانشگاه بستگی دارد و شما دانشجویان باید در حوزه های مختلف مطالبه گر و آرمان گرا باشید، زیرا دانشجو آمده است تا تاریکی فردا را با نور خود روشن کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز یادآور شد: اگر کمیت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای بالا برود مشکل اشتغال کشور خود به خود حل خواهد شد.

در ادامه مراسم، علی قربانی عنوان کرد: روز 16 آذر، روز سرآغاز هویت یابی و هویت بخشی و جهت دهی به جریانات سیاسی و اجتماعی و روز اندیشه های نو است. 16 آذر مسیر حرکت آینده کشور را تشخیص داده و تاریخ کشور را رقم می زند.

وی اظهار کرد: دانشجو اهل تبیین و اندیشه و نوآوری است و اعتقادی به بن بست سیاسی و اقتصادی و ...ندارد و راه توسعه و پیشرفت و موفقیت کشور با فکرها و اندیشه ها و دست‌های شما امکان‌پذیر است.

در پایان مراسم نیز از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی، ورزشی، کانون ها، تشکل ها و انجمن های مختلف با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار : آیلار فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار