امام جمعه رودهن:

سیره حضرت فاطمه(س)، نقشه راه تعالی و سعادت جامعه است

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن در مراسم دهه اول فاطمیه در حوزه علمیه امام صادق(ع) دماوند، سیره حضرت فاطمه(س) را نقشه راه تعالی و سعادت افراد جامعه دانست که در کسب معرفت این امر باید همواره در تلاش و ممارست باشند.

کد مطلب: ۱۴۳۰۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سیره حضرت فاطمه(س)، نقشه راه تعالی و سعادت جامعه است

مراسم دهه اول فاطمیه با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، اساتید حوزه، طلاب علوم دینی و مردم دیندار و ولایتمدار دماوند در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر دماوند برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: ولایتمداری حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای جامعه امروز است. که با نگاه ویژه‌ و تخصصی باید به این شیوه توجه شود و از آن در مسیر اعتلای جامعه استفاده کرد؛ بدون شک این الگوبرداری باعث خواهد شد جامعه همواره در مسیر ولایت قدم بردارد و به پیشرفت معنوی و ایمانی برسد.

وی افزود: الگوی زندگی حضرت زهرا(س) هیچگاه کهنه نمی شود، از این رو شناخت و معرفت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است تا بتوان امیدوار بود که مدینه فاضله و سعادت برای همگان در جامعه فراهم شود.

حسینی همچنین اذعان کرد: ایام فاطمیه فرصت ارزشمندی برای بیان حقایق است که زمینه‌ساز بصیرت‌افزایی آحاد جامعه و افشارگری چهره نفاق، شده است، که در دفاع از ولایت و امامت باید مورد توجه واقع شود. در ایام لازم است به مطالعه، تفحص، تحقیق بپردازیم تا بتوانیم بیش از بیش به سیره حضرت فاطمه نزدیک شویم و به تزکیه روحی و ذهنی خود بپردازیم.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: نوجوانان و جوانان بیشتر باید در زندگی‌نامه حضرت فاطمه(س)‌مطالعه کنند و به معرفت برسند چرا که باید پایه‌های زندگی شخصی و اجتماعی خود را بر مبناهای درست و اصولی پایه گذاری کنند و بی‌شک حضرت فاطمه یک الگوی جامع و همه جانبه‌است که اگر بر اساس مبنا و ارزش‌های فاطمی حرکت کنند در زندگی دنیا و آخرت رستگار خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه ما نیازمند الگوها و باورها و ارزش‌های درست و اساسی بر معیارهای اسلامی است تا در مسیر تعالی همواره باشد و ائمه و در راس آن بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) قطب و کانون اشاعه همه این ارزش‌ها و باورها و جاری شدن آن در جامعه است.

خبرنگار دانش‌آموز: امیر مهدی بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار