معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

مطالعه یکی از عوامل موثر بر شکوفایی استعدادهای بالقوه برای رسیدن به کمال است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از درخشش دانش‌آموزان دختر این استان در ششمین جشنواره دانایی و توانایی کشور خبرداد و گفت مطالعه یکی از عوامل موثر بر شکوفایی استعدادهای بالقوه برای رسیدن به کمال است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مطالعه یکی از عوامل موثر بر شکوفایی استعدادهای بالقوه برای رسیدن به کمال است

سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و نیز به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ششمین جشنواره دانایی و توانایی برگزار و دختران استان البرز توانستند با غلبه بر حریفان خود و با کسب ۵ رتبه اولی، به کار خود در بزرگترین جشنواره کتابخوانی دانش آموزان کشور، پایان دهند.

فتح اللهی افزود: ۱۱ هزار نفر دانش آموز از پایه‌های مختلف در سطح استان در این جشنواره شرکت کردند که از این بین ۳۵ نفر برگزیده استانی به مرحله کشوری راه یافته و در نهایت دانش آموزان نیایش تاران از مدرسه ۲۲ بهمن ناحیه چهار کرج، النا قاسمی از مدرسه حضرت مریم ناحیه دو کرج، زهرا سوری از مدرسه ۱۵ خرداد اشتهارد، فاطمه کولیوند از مدرسه فرزانگان دو ناحیه دوکرج و دیانا روانفر از مدرسه آینده سازان ناحیه چهار کرج منتخب کشوری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مطالعه یکی از عوامل موثر بر شکوفایی استعدادهای بالقوه برای رسیدن به کمال است، کتاب در ابعاد مختلف شخصیتی و جهان‌بینی انسان تاثیر مستقیم دارد و در واقع سازنده آرزوها و آرمان‌های اوست. شکی نیست که اگر دانش آموزان به مطالعه کتاب انس گیرند، می توانند به عنوان فردی آگاه و بصیر، جامعه خودد را به سوی پیشرفت و ترقی سوق دهند.

گفتنی است اختتامیه ششمین جشنواره دانایی و توانایی در بخش دختران به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار و اختتامیه بخش پسران نیز از فردا آغاز خواهد شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار