نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

رقابت علمی سالم‌ عاملی برای نشاط و پویایی صنعت و نوآوری می‌شود

رینوتکس و رینوفست گشایش یافتند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی رینوفست دانش‌آموزی را یک اقدام مهم در شتاب‌دهی علمی کشور دانست و گفت‌ رقابت سالم خود عاملی برای نشاط و پویایی هرچه بیشتر صنعت و نوآوری می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۹۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رقابت علمی سالم‌ عاملی برای نشاط و پویایی صنعت و نوآوری می‌شود

آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم در آیین افتتاح اولین جشنواره نوآوری و فناوری دانش‌آموزی رینوفست و یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، برگزاری اولین جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی را اقدامی مبارک برای نسل امروز به‌عنوان نسلی باهوش و پر استعداد، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه استقبال چشمگیر دانش‌آموزان از جشنواره فناوری و نوآوری رینوفست قابل توجه است، گفت: تعداد طرح‌های ارائه شده و شرکت‌کنندگان در این جشنواره در سه محور هوا فضا، رباتیک و هوش مصنوعی بسیار خوب و نقش چنین جشنواره‌هایی در تضمین رشد علمی کشور غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به آشنایی نسل جدید فناوری‌های نوین و و تفاوت این نسل با نسل‌های گذشته، اظهار کرد: آشنایی دانش‌آموزان امروز با فناوری‌های نوین به قدری است که شاید برای نسل‌های قبلی یک آرزو بود.

امام جمعه تبریز در پایان اظهار کرد: امید است این نمایشگاه‌ها همواره باعث ایجاد فضای صحیح رقابتی شوند که همین رقابت خود عاملی برای نشاط و پویایی هرچه بیشتر صنعت و نوآوری می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: علی اکبر آسوده خیال

تدوین: علی خواجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار