حضور سازمان دانش‌آموزی با 22 طرح فناوری در اولین فستیوال رینوفست

تبریز(پانا) - اولین فستیوال نوآوری و فناوری دانش‌آموزی رینوفست امروز ۱۴ آذر‌ ۱۴۰۲ در تبریز آغاز به‌کار کرد و سازمان دانش‌آموزی استان با ۲۲طرح فناوری در این نمایشگاه به مدت ۴روز حضور خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۲۹۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور سازمان دانش‌آموزی با 22 طرح فناوری در اولین فستیوال رینوفست

طرح های دانش آموزان پیشتاز استان آذربایجان شرقی در سه حوزه رباتیک، هوش مصنوعی و هوا و فضا امروز ۱۴ آذر در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برای دانش آموزان و معلمان ارایه شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه سازمان دانش آموزی حضور دانش آموزان تشکیلاتی در فعالیت های علمی را بسیار مهم دانست و بر ایجاد بستر‌های بیشتر برای فعالیت آنها تاکید کرد.

مسعود سعادتی با بیان اینکه این جشنواره در سه محور رباتیک، هوا فضا و هوش مصنوعی از چهاردهم تا هفدهم آذر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، گفت: بخش مسابقات، نمایشگاه دستاوردها، سمینارهای آموزشی و جلسات منتورینگ همزمان با نمایشگاه رینوتکس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: رویدادهای علمی، مشاهده ملموس آموخته‌های سر کلاس است و بازدید از این نمایشگاه یک اردوی علمی بانشاط برای دانش آموزان را فراهم کرده است.

دانش آموز خبرنگار: امیرمهدی سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار