درخشش تیم جگوار در مسابقات بهترینِ بهترین‌های استان تهران

تهران (پانا) - مسابقات قهرمانی کیک جیتسو WMMAF  در بخش آقایان با شرکت ۱۵۰ نفر و درخشش تیم جگوار در مجموعه ورزشی تختی در بخش لواسان استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم جگوار در مسابقات بهترینِ بهترین‌های استان تهران

در مسابقات قهرمانی کیک جیتسو که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در فستیوال رزمی جمهوری اسلامی ایران جام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، شاگردان تیم جگوار استاد وحید شرفی از منطقه ۱۳ و ۱۴ تهران خوش درخشیدند.

بر این اساس، طاها محمد حسینی و نیکان مظفری در رده سنی جوانان، ایلیا فرجی، رادین رحیمی و امیر عباس صفر بیات در رده سنی نوجوانان، ویهان عباس زاده، آراد گوهریان و امیر رضا عزیزی در رده سنی نونهالان در اوزان مختلف با کسب مدال طلا به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین سید متین میر عمادی، امیر مهدی رستم خیاط نیز در رده سنی جوانان، امیر مهراد مهبد مقدم، پوریا زندی، محمد مهدی سید صالحی و هومن گودرزی در رده سنی نوجوانان، طاها فرد، ناصر کریمی، متین ابراهیمی و محمد طاها جاسم لو در رده سنی نونهالان، در اوزان مختلف با دریافت مدال نقره، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند.

سپس در پایان؛ امیر محمد خدادادی و متین یوسفی در رده سنی جوانان، ناصر کریمی، علیرضا فرد پور و امیر حسین ترابی فر در رده سنی نوجوانان، ماهان روستا، محمد جواد خدادادی و پارسا عبدی، در رده سنی نونهالان در وزن های متفاوت به مدال برنز بسنده کردند.

شایان ذکر است که تیم جگوار با کسب بیشترین تعداد مدال در مسابقات بهترینِ بهترین ها استان تهران جام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به عنوان تیم منتخب استان تهران برگزیده شد و مقام اول تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

دانش آموز خبرنگار مهرناز مهبد مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار