«شاد» ماهانه 20 میلیون کاربر‌ دارد

تاکنون بیش از ۱.۵ میلیارد سوال از شادبین پرسیده شده و روزانه ۵۰۰ هزار کاربر از این سرویس جست‌وجوی امن اختصاصی شاد استفاده می‌کنند

تهران (پانا) - همکاران سه اداره کل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و ‌سازمان دانش‌آموزی روز یکشنبه ۱۲ آذر‌ از مرکز مانیتورینگ اپراتور همراه اول بازدید کردند و در جریان جزئیات فنی بسترها و پلتفرم‌های دیجیتال اول و همچنین به طور ویژه فعالیت‌های شبکه شاد قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
«شاد» ماهانه 20 میلیون کاربر‌ دارد

‌جمعی از همکاران اداره کل معاونت پرورشی و فرهنگی روز یکشنبه 12 آذر ۱۴۰۲ از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کردند و در جریان آخرین دستاوردهای فنی و وضعیت ترافیکی سکوهای دیجیتال همراه اول قرار گرفتند.

در تشریح ساختار فنی و چارچوب‌های پلتفرم شاد بیان شد که این شبکه دانش‌آموزی نزدیک به 10 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و سرویس شادبین با همکاری آموزش و پرورش و همراه اول مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. تاکنون بیش از 1.5 میلیارد سوال از شادبین پرسیده شده و روزانه 500 هزار کاربر از این سرویس جستجوی امن اختصاصی شاد استفاده می‌کنند.

‌تاکنون بیش از ۱۱ میلیون دانش‌آموز، ۶۰۰ هزار معلم و ۱۱۰ هزار مدیر در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند و حداکثر کاربران همزمان شبکه شاد به ۳ میلیون و ۵۶ هزار و ۷۲۱ نفر رسیده و بیشترین کاربر فعال روزانه در شاد ۱۲ میلیون، به صورت هفتگی ۱۵ میلیون و به صورت ماهانه ۲۰ میلیون کاربر بوده است.

شاد امکانات و خدمات مختلفی را برای اهالی مدارس فراهم کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کانال‌ها و گروه‌های سیستمی، پخش زنده، گفت‌و‌گوی صوتی، نظرسنجی، رمزینه‌خوان، نمونه تدریس‌ها، فیلم و سریال و ویدئوهای آموزشی اشاره کرد.

یکی از بخش‌های پرکاربرد شبکه شاد، شاد رویداد است که در ارتباط با دیگر نهادهای مرتبط با حوزۀ کودک و نوجوان مانند: «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»، «وزارت ارشاد اسلامی»، «شبکه امید»، «حوزه هنری»، «سازمان اوج»، «معاونت علمی ریاست جمهوری» و... انجام می‌شود و تاکنون بیش از 220 رویداد برگزار شده است.

همچنین به منظور تامین محیط امن و سالم و حفاظت اخلاقی و پرورشی از کودکان و نوجوانان، پایش هوشمند محتوا توسط هوش مصنوعی و اپراتورهای تمام وقت در کانال‌ها و گروه‌ها انجام می‌گیرد و محتوای نامناسب حذف می‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار