امام جمعه رودهن در نشست صمیمی با دانش‌آموزان دبیرستان سادات رودهن:

شاهراه حل مشکلات جامعه، دانش، تخصص و تعهد است

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن در نشست صمیمی با دانش‌آموزان دبیرستان سادات رودهن، شاهراه حل مشکلات جامعه را دانش، تخصص، علم و داشتن تعهد و وجدان ملی دانست و همت و تلاش مضاعف را از دانش‌آموزان خواستار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شاهراه حل مشکلات جامعه، دانش، تخصص و تعهد است

نشست صمیمی حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن با دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه سادات شهرک سادات محله با حضور زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش، زینب حبیبی مدیر مدرسه و دیگر معاونین و معلمان در نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

در این نشست امام جمعه رودهن در گفتگویی آزاد و دو طرفه و صمیمانه به سؤالات و شبهات دانش آموزان پاسخ دادند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد:حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی است از جنس نور، زنی که زندگی و سیره او آنقدر آموزنده است که به جرأت می توان او را اسوه تمامی زنان عالم دانست و دختران ما این حضرت را باید الگو و چراغ روشن‌مسیر زندگی خود قرار دهند که بی‌شک‌به رستگاری و عرفان و تعالی خواهند رسید.

وی افزود: آن چیزی که ما را به اهل بیت(ع) پیوند می‌دهد؛ میزان فضیلت‌ها و دارایی های اخلاقی ما هست که در این زمینه و دستیابی به آن باید کوشا و فعال باشیم تا بتوانیم جوهره انسانیت خود را به بالاترین درجه انسانیت و معنویت برسانیم.

حسینی نیز خطاب به دانش‌آموزان مطرح کرد: شما نسل جوان، نوجوان، دانش‌آموز و دانشجوی جامعه ما، آینده‌سازان کشور و مملکت و جامعهٔ ما هستید، باید با بصیرت و آگاه در هجمه‌های مختلف جامعه حضور داشته باشید، مجهز به قدرت تبیین باشید در راه بصیرت و آگاهی‌های شخصی خود تلاشگر باشید، بی‌شک عزت و سرافرازی کشور در دستان توانمند و ذهن‌های شکوهمند شماست که باعث خواهد شد ایران بر قله‌های افتخار بدرخشد.

حجت‌الاسلام حسینی نیز تصریح کرد: شاهراه حل مشکلات جامعهٔ ما دانش، کسب تخصص و بهره‌مندی از تعهد است و این موارد در مدرسه و کلاس درس شکوفا و متعالی می‌شود، خاستگاه آینده‌ای روشن برای جامعه از مدارس آغاز می‌شود.

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن در این جلسه بیان کرد: ما بانیان تعلیم و تربیت تمام تلاش و همت خود را به کار می‌بندیم تا در مسیر بالندگی شما عزیزان دلنش‌آموز گام‌های محکم و راسخ برداریم، شما دانش‌آموزان امیدهای فردا هستید، پس با امید و اقتدار زیر پرچم اسلام و ولایت از همین کلاس‌های درس، موجبات پیشرفت کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم خواهید کرد و ما همیشه پشتیبان و پناه شما خواهیم بود پس دست از تلاش و علم‌اندوزی برندارید و در راه تزکیه روحی و ذهنی خود نیز باید تلاش کنید.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس پوررجب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار