وزیر کشور: اراده جوانان ایران در دفاع از مظلومان استوار است

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانانی شکل می‌گیرد که قلب آنها مملو از عشق و محبت به خاندان اهل بیت(ع) و اراده‌های آنها در دفاع از مظلومان استوار است.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: اراده جوانان ایران در دفاع از مظلومان استوار است

به گزارش وزارت کشور، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح آموزشگاه خیری۱۲ کلاسه در اشکذر، جوانان و نوجوانان دانش آموز را آینده سازان کشور خواند و افزود: ایمان به خدا، خودباوری، دفاع از مظلوم، عدالت جویی و معنویت خواهی باید در سرلوحه کار دانش آموزان قرار گیرد.

وزیر کشور ضمن تجلیل از «شادروان حاج اصغر دهقانی» برای ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه اشکذر، تصریح کرد: مدرسه محل پرورش روح و ذهن و محل رشد علم است و در مدارس همه خوبی‌ها وجود دارد.

وحیدی با بیان اینکه باید مدرسه را با همه خوبی‌های آن حفظ کنیم، گفت: ساخت مدرسه با معیارهای اسلامی و ایمانی و اعتقاد به اینکه در آن فرزندان یک ملت مقتدر، با ایمان و استوار پرورش خواهند یافت، آن را به دری از درهای بهشت تبدیل می‌کند.

وی از امام جمعه اشکذر، استاندار، فرماندار و مسئولان و در راس همه، نوجوانان و جوانان دانش آموز برای تلاش در جهت برافراشته کردن پرچم افتخار این ملت تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار