یک دانش‌آموز هنرمند در گفت و گو با پانا عنوان کرد:

از 3 سالگی با دنیای موسیقی آشنا شدم

کرج (پانا) - دانش‌آموز پایه اول مدرسه پیک نور الزهرا ناحیه 3 کرج عنوان کرد از 3 سالگی وارد دنیای موسیقی شدم.

کد مطلب: ۱۴۲۷۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
از 3 سالگی با دنیای موسیقی آشنا شدم

کودکانی که موسیقی را می آموزند، این نکته را به خوبی فرا می گیرند که بعد از هر تلاش، سختکوشی و قانونمندی یک موفقیت بزرگ وجود دارد، نواختن یک ساز می تواند تفکر خلاقانه و مهارت های پایه ای کودکان را ارتقا دهد و موسیقی به کودکان کمک می کند شنونده بهتری باشند

دنیای موسیقی جوهره زندگی است. انسان علاوه بر سلامت جسمانی به سلامت روحی هم نیازمند است که دنیای موسیقی دارویی برای بهبود سلامت روحی و حس خوبی است که به انسان می دهد. موسیقی زبان بین‌المللی است. هنری است که انسان‌ها را از اقصی نقاط روی زمین به یکدیگر پیوند می دهد، موسیقی احساسات و درونیات بشر را به زبانی بیان می کند که همه انسان‌ها از هر فرهنگ و با هر زبانی که باشند، آن را در می یابند. به همین دلیل، موسیقی فراتر از زبان و فرهنگ است و تأثیر سحرآمیز آن قلب‌ها را به هم نزدیک می کند.

دیانا ناظمی زاده، دانش آموز هنرمند پایه اول مدرسه پیک نورالزهرا ناحیه سه کرج است که از ۳ سالگی در زمینه های گوناگون موسیقی فعالیت می کند.

وی در گفت و گو با پانا بیان کرد: «از سن ۳ سالگی با دنیای زیبای موسیقی آشنا شدم و در ابتدا در زمینه نواختن بلز فعالیت خود را آغاز کردم و در ۴ سالگی وارد دنیای فلوت زنی شدم.»

ناظمی زاده افزود: «در کودکی در کنسرت آموزشگاه ارغوان همراه گروه نوازندگی در نواختن بلز هنرنمایی می کردم. همچنین در برنامه های مختلف کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با نواختن فلوت هنرم را به دیگران نشان دادم. این را هم بگویم به دلیل علاقمندی به پیانو در حال یادگیری رشته پیانو هم هستم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «کسی که می خواهد به دنیای موسیقی وارد شود و به یادگیری موسیقی بپردازد باید علاقه و عشق واقعی به این رشته را داشته باشد و برای آموختن و موفق شدن در این رشته تلاش فراوانی کند.»

دانش آموز خبرنگار : آیلین فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار