مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل:

هدف از اجرای مانور زلزله، انجام واکنش‌های رفتاری صحیح است

اردبیل(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل گفت هدف از اجرای مانور زلزله، افزایش سطح آگاهی دانش‎آموزان و ایجاد آمادگی آنان برای انجام واکنش‎های رفتاری صحیح در برابر این پدیده طبیعی است .

کد مطلب: ۱۴۲۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از اجرای مانور زلزله، انجام واکنش‌های رفتاری صحیح است

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در حاشیه دومین جلسه هماهنگی بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان دوره دوم متوسطه المهدی(عج) آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: هدف از اجرای مانور زلزله و ایمنی در تمامی مدارس شهرستان‌ها و نواحی 19 گانه استان، افزایش سطح آگاهی دانش‎آموزان درباره زلزله و ایجاد آمادگی آنان برای انجام واکنش‎های رفتاری صحیح و سریع در برابر این پدیده طبیعی است.

وی با اشاره به هماهنگی مناسب بین دستگاه‎های عملیاتی و امدادی استان برای برگزاری این مانور خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی مناسبی بین دستگاه‎های برگزار کننده مانور از جمله آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‎های استانی وجود دارد که همین موضوع ما را به برگزاری مطلوب این مانور امیدوار می‎سازد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به شعار بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در هفتم آذر امسال اذعان کرد: شعار مانور زلزله امسال تحت عنوان «مدرسه ایمن و جامعه تاب آور» طرح شده که به دنبال سوق دادن نگاه‎ کشور به سمت ایمن‎سازی سازه‎ای و غیرسازه‎ای مدارس است.

نعیمی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت آموزش، آگاهی‌بخشی و ایجاد آمادگی لازم در شهروندان در خصوص مسائل زلزله و حوادث احتمالی به ویژه در کودکان و نوجوانان برنامه های متناسب در سطح شهرستان‌های مختلف با همکاری فرمانداری‌ها به عنوان روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

در این جلسه همچنین ضمن تشریح وظایف هریک از اعضای کارگروه، سناریوی مانور نیز توسط نماینده جمعیت هلال احمر استان به اطلاع اعضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار