بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی»، یکی از طرح های موفق سازمان دانش آموزی است

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل گفت:بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی»، یکی از طرح های موفق سازمان دانش آموزی است .

کد مطلب: ۱۴۲۶۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی»، یکی از طرح های موفق سازمان دانش آموزی است

علی نعیمی، مدیرسازمان دانش آموزی اردبیل در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی این استان که با حضور مدیر کل ورییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل و دیگر اعضا برگزارشد، طی سخنانی تربیت اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان را بخشی از اهداف فعالیت های سازمان دانش آموزی نام برد و اظهار کرد: امروز دانش آموزان ما بیش از هر زمان دیگری به روحیه شاد و بانشاط نیاز دارند و در برنامه های سازمان دانش آموزی به این موضوع مهم توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی»، یکی از طرح های موفق سازمان دانش آموزی است که مربیان سازمان در مدارس، نسبت به اجرای آنها تعصب و تعهد ویژه دارند، خاطرنشان کرد: سازمان مذکور با افتخار تمام، دست دانش آموزان علاقمند را می گیرد و با آموزش مهارت های لازم، آنان را تحویل جامعه می دهد.

مدیرسازمان دانش آموزی استان با اشاره به فعالیتهای خبرگزاری پانا درسطح استان افزود: خبرگزاری پانا هم به رسالت اطلاع رسانی خود در جامعه، جامه عمل می پوشاند و هم کار تربیت و آموزش نوجوانان را بر عهده دارد و از این رو، این خبرگزاری از رسالت سنگینی برخوردار است.

نعیمی در ادامه ضمن ارایه گزارشی از برنامه ها وفعالیتهای سازمان دانش آموزی این استان درسالهای گذشته ، به تبیین برنامه های سازمان دانش آموزی در سال جاری پرداخت.

وی همچنین از اعلام آمادگی کامل این سازمان به منظور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری ، ورزشی و... در سطح این استان خبرداد.

در این نشست پس از بحث وتبادل پیرامون مسائل و موضوعات مهم و جاری سازمان دانش‌آموزی استان، تصمیماتی اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار