امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

یکی از برکات خون شهیدان، وجود عزت و آبروی ایرانی است

بهارستان یک(پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در مراسم آبروی محله، یکی از برکات خون شهیدان را وجود عزت و آبروی ایرانی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۷۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از برکات خون شهیدان، وجود عزت و آبروی ایرانی است

سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در مراسم آبروی محله که به جهت تجلیل از خانواده محترم شهید احمد زرعی کار، با حضور محمد آگاهی مند شهردار شهر صالحیه و سایر مسئولین برگزار شد،‌ گفت: تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران، در حقیقت نه تنها آبروی یک محله بلکه آبروی تمام کشور و جامعه اسلامی تلقی می‌شوند؛ امروزه یکی از برکات خون شهیدان، وجود عزت و آبروی ایرانی بین مردم است.

سید سجاد موسوی تشریح کرد: عزت، اقتدار و سربلندی ایران و ایرانی، ثمره وجود شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی است؛قدرت‌های استکباری و جهانی متعددی وجود دارند که در شرایط جنگ و موقعیت‌های طاقت‌فرسا و بحرانی برای حل مشکلات خود به ایران متوسل می‌شوند و این همان نشانه‌ای از عزت و اقتدار ایران است. نه تنها شهدا بلکه خانواده آنان نیز آبروی محله ما محسوب می‌شوند؛ چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز گفته‌اند که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ مصادیق بسیاری برای عملی شدن این صحبت وجود دارد، یکی از امورها نام‌گذاری و معطر کردم کوچه‌ها و خیابان‌ها به نام شهیدان است.

امام جمعه بخش گلستان تصریح کرد: نصب تصاویر شهدا در اماکن عمومی، گلباران مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده محترم آنان از مصادیق دیگر زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان سرافراز است و تمامی این حرکات در جهت عمل کردن به طریق و شیوه شهدا عملی می‌شوند چرا که هدف نهایی انجام این امور، وارد کردن سیره و روش شهدا در عمل و زندگی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، نباید این اجازه را صادر کرد که جایگاه شهید و جلاد تغییر پیدا کند؛ چرا که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم و رسانه، به دنبال خدشه‌دار کردن و جا به جایی ارزش‌های فرهنگی است تا بر جامعه اسلامی غلبه پیدا کنند.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای خانواده‌های شهدا بیان کرد: یکی از صد ارزش‌های فرهنگی و اسلامی، ایثار و شهادت نام گرفته است که پایداری و جاودانگی آن با اتحاد آحاد مردم جامعه اسلامی تحقق می‌پذیرد؛ چرا که مردم ارزش‌ها و فرهنگ‌های یک جامعه را می‌سازند و با عمل در زیر پرچم ایثار و شهادت، آن را محفوظ می‌دارند.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا عبدی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار