مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

بهترین هیأت اندیشه‌ورز آموزش و پرورش، گردهمایی مدیران مدارس است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت بهترین هیأت اندیشه‌ورز آموزش و پرورش جلسه و نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بهترین هیأت اندیشه‌ورز آموزش و پرورش، گردهمایی مدیران مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان تنگستان گفت: بهترین هیأت اندیشه‌ورز آموزش و پرورش، جلسه و نشست هم اندیشی مدیران مدارس است.

علی موحدی ضمن قدردانی از همراهی‌ نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه تنگستان در برنامه های آموزش و پرورش گفت: مدیران مدارس ما که در خط مقدم آموزش و پرورش هستند، سال گذشته برای حفظ و نگه داشت فرزندان عزیزمان خیلی به زحمت افتادند اما سرافراز از این امتحان بزرگ بیرون آمدند و با کمک این عزیزان کمترین آسیب متوجه آموزش و پرورش شد.

موحدی با اشاره به اینکه منابع آموزش و پرورش محدود و نیازهای آن نامحدود است، گفت: شعار محوری ما این است که آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش و وقتی ما می گوییم همه برای آموزش و پرورش یعنی همه امکانات و تجهیزات دستگاه‌ها و نهادها در راستای عمل به تعهدات اجتماعی برای دانش آموزان باشد.

وی یادآور شد: اگر آموزش و پرورش مسئله اول هر شهرستان؛ استان و در نتیجه کشور شود، حال آموزش و پرورش خوب می شود.

موحدی گفت: سند تحول بنیادین در ١٠ سال گذشته خیلی اجرایی نشد، اما ما در بوشهر طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی را داشتیم و امسال طرح مدارس در مسیر تحول در وزارت در حال اجراست که مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب با هدف تقویت مدارس عادی دولتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: برای مدیران این مدارس دوره های توانمندسازی حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

موحدی گفت: برای اجرای مطلوب طرح مدارس در مسیر تحول، مبلغی به حساب مدارس واریز می شود که دست مدیر را در اجرای طرح‌های فرهنگی در مدرسه باز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار