رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان مرکزی:

معلم، محور اصلی تعلیم و تربیت در کشور است

دلیجان (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان مرکزی گفت معلم، محور اصلی تعلیم و تربیت در کشور است و آموزش و پرورش یک باغ است که معلمان، درختان و دانش‌آموزان میوه‌های آن هستند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
معلم، محور اصلی تعلیم و تربیت در کشور است

سرهنگ محمد گلی در نشست مدیران گروه پیشرفت مدارس در شهرستان دلیجان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران در خصوص اینکه به قلّه‌ها نزدیک شده‌ایم و نباید خسته شویم، اظهار کرد: مولفه‌های اقتدار یک کشور شامل 5 مورد است از جمله قدرت نظامی - تاثیرگذاری بر تحولات بین المللی، امنیت داخلی، فرهنگ و اقتصاد که در دو مورد آخر باید اقدامات بیشتری صورت پذیرد.

وی ضمن اشاره به مولفه‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت افزود: معلم محور اصلی تعلیم و تربیت در کشور است و آموزش و پرورش مانند باغی است که درختان این باغ معلمین و میوه‌های آن دانش‌آموزان هستند و اگر درختان باغ مورد توجه قرار نگیرند نباید انتظار میوه مطلوب را داشت.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در پایان ضمن تاکید بر انجام طرح تیم پیشرفت مدرسه در مدارس استان بیان کرد: کمک به ارتقاء آموزش و پرورش باید بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت پذیرد که یک مسیر علمی و مطلوب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار