در شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛

تجلیل وزیر آموزش و پرورش از سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در جلسه‌ شورای معاونین وزارتخانه از اقدام ارزشمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران و رضا داورزنی، سرمربی معلم این تیم تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل وزیر آموزش و پرورش از سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ تیم‌ملی فوتسال ناشنوایان ایران با سرمربیگری رضا داورزنی، معلم فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی، هفته گذشته موفق به کسب مقام ارزشمند قهرمانی ناشنوایان جهان در رقابت‌های برزیل ۲۰۲۳ شد.

این عنوان که با اقدام فرهنگی، اخلاقی و بشردوستانه ناشنوایان ایران با حضور در میدان مسابقه با چفیه منقش به بیت‌المقدس در حمایت از مردم فلسطین توام شده و در بخشی از بیانات دیدار اخیر رهبری با ورزشکاران مورد تمجید قرار گرفته بود در جلسه این هفته شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش نیز با تقدیر مقام عالی وزارت از سرمربی آموزش و پرورشی این تیم همراه شد.

رضا داورزنی به همین منظور، میهمان ویژه جلسه شورای معاونین وزارتخانه در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود و با دریافت لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از رضامراد صحرایی به خاطر این اقدام ارزشمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان مورد تقدیر و تشکر وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار