فرزانه در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

استقلال شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران

ماندنی‌شدن ذوب‌آهن با خودزنی استقلال در کورس قهرمانی/ استقلال در پست‌های مختلف به‌ویژه دفاع نیاز به تقویت دارد

تهران (پانا) - بازیکن اسبق استقلال تهران گفت استقلال از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم است اما برای دستیابی به این مهم استقلال در پست‌های مختلف به ویژه دفاع نیاز به تقویت دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، مقابل میهمان خود سپاهان اصفهان با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد و همچنان قعرنشین جدول ماند.آلومینیوم اراک در دیدار خانگی، مقابل پیکان به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد و مشترک با ۱۴ امتیاز در کنار مس رفسنجان که در دیدار خانگی مقابل صنعت نفت آبادان با دوگل شکست را پذیرفته بود، جایگاه‌های هفتم تا نهم پیکارهای لیگ برتر را ازآن خود کردند.

شمس آذر قزوین، با تساوی مقابل گل گهر سیرجان یک مقدار از صدر جدول فاصله گرفت، تراکتور هم در دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان با ۲ گل میهمان خود را بدرقه کرد و با دو بازی کمتر از سپاهان و با امتیاز ۱۸ در رتبه پنجم لیگ برتر قرار دارد.

ذوب آهن در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم به دیدار استقلال صدرنشین رفت و در یک دیدار پرحاشیه، مقابل آبی‌های پایتخت به تساوی رضایت داد و با ۱۹ امتیاز در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی لیگ برتر ماند.

استقلال تهران هم با یک بازی کمتر از تعقیب کنندگان خود، با ۲۳ امتیاز و فاصله ۴ امتیازی تیم‌های ملوان و ذوب آهن و ۵ امتیازی با سپاهان جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

دیدار استقلال با گاندوها خالی از حواشی هم نبود. جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل رفتار یک تصویربردار در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن شرکت نکرد.خطای کامیابی نیا، بازیکن اسبق پرسپولیس که در لیگ بیست و سوم فوتبال کشور پیراهن گاندوهای دیار نصف جهان را بر تن دارد بر روی آرمان رمضانی، موج اعتراضات استقلالی‌ها را به همراه داشت و در نهایت باشگاه استقلال با انتشار مستنداتی به قضاوت داور در این دیدار اعتراض کرد.

حمیدرضا فرزانه بازیکن اسبق استقلال تهران در گفت‌وگو با پانا، در خصوص عملکرد آبی‌های پایتخت در هفته یازدهم لیگ بیست و سوم، اظهار کرد: «بازی استقلال با ذوب آهن در تاریخ فوتبال کشور، از دیدارهای مهم و همیشه تماشایی محسوب می‌شود.»

بازیکن اسبق استقلال تهران افزود: «استقلال در مقابل ذوب آهن، با بدشانسی به تساوی رسید، حتی می‌توانست برنده این دیدار باشد.»

ذوب آهن به سختی با استقلال به تساوی رسید

فرزانه بیان کرد: «ذوب آهن به سختی با استقلال به تساوی رسید، ذوب آهن هم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتبال کشور است و فعلاً در کورس قهرمانی قرار دارد.»

بازیکن اسبق استقلال تهران تأکید کرد: «استقلال، با گل به خودی، ذوب آهن را صاحب یک امتیاز کرد و با یک تساوی هم پایه‌های صدر نشینی خود را در لیگ بیست و سوم محکم کرد.»

فرزانه با اشاره به اینکه استقلال از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم است، تصریح کرد: «استقلال در پست‌های مختلف به ویژه دفاع نیاز به تقویت دارد.»

بازیکن اسبق استقلال تهران، اظهار داشت: «امیدواریم در دیدارهای آینده همچنان شاهد ادامه نوار پیروزی‌های استقلال در لیگ برتر باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار