در محفل همسو با قرآن عنوان شد:

باید از تمام فرصت‌ها برای انس با قرآن کریم استفاده کنیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ شهر تهران با بیان اینکه قرآن کریم توصیه‌های بسیاری دارد بر استفاده از تمام فرصت‌ها در جهت انس با قرآن کریم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
باید از تمام فرصت‌ها برای انس با قرآن کریم  استفاده کنیم

محفل همسو با قرآن با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، سید جواد فیاضی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، مهناز اعتمادی؛ معاون آموزش ابتدایی، فاطمه حسن زاده؛ کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد، کارشناسان معاونت پرورشی، مدیران و معاونین پرورشی مدارس در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: باید از تمامی فرصت ها برای انس با قرآن کریم استفاده کرد. انس و ارتباط با این کتاب آسمانی برای انسان سعادت آفرین است، همه ما باید به نحو احسن از این برکات استفاده کنیم چراکه بشر همیشه محتاج قرآن است و این قرآن برای ما چراغ هدایت و راهنماست.

وی در ادامه افزود: قرآن مبین برای انسان توصیه های بسیاری دارد که ما باید این توصیه ها و آموزه ها را چراغ راه خود قرار دهیم و به آنها عمل کنیم. قرآنی که با این همه عظمت وبزرگی به دستمان رسیده، اینک باید مروج آن باشیم و به بهترین شکل ممکن و بالاترین کیفیت به نسل نوجوان وجوانان آموزش دهیم.

فیاضی بیان کرد: امیدواریم روز به روز جامعه ما بخصوص دانش آموزان ما با قرآن مأنوس شوند و بتوانیم یک جامعه قرآنی را به تمام معنا محقق سازیم.محفل همسو با قرآن که در راستای اجرای طرح همسوبرگزار شد می تواند الگویی برای مدارس جهت اجرای محافل انس با قرآن کریم در طی سال تحصیلی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار