«گیج گاه» در مدرنترین سینما لهستان

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی‌اله مدنی در دهمین حضور جهانی به جشنواره Kick-Off در ورشو راه یافت .

کد مطلب: ۱۴۲۶۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
«گیج گاه» در مدرنترین سینما لهستان

این رویداد سینمایی برای سومین سال متوالی در ورشو پایتخت لهستان برگزار میشود و اعضای داوری آن را متخصصین سینمایی با سابقه لهستانی و اروپایی تشکیل میدهند که در این میان میتوان به نام های شناخته شده ایی از جمله Jan A.P. Kaczmarek موزیسین لهستانی برنده جایزه اسکار با فیلم Finding Neverland ،خانم Kasia Adamik کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده فارغ التحصیل آکادمی هنرهای زیبا در پاریس و آقای Peter Jaxa فیلمبردار و عکاس، فارغ التحصیل دپارتمان فیلمبرداری مدرسه ملی فیلم لودز در لهستان اشاره کرد .

در این دوره از جشنواره 30 فیلم بلند و کوتاه از آمریکا، لهستان ،ایران ،لبنان، قزاقستان و کشورهای دیگر حضور دارند که ماه دسامبر در سینما Kinogram ورشو که یکی از معتبرترین سالن های نمایش فیلم در لهستان بحساب می آید ، اکران می‌شوند.

«گیج گاه» پیش از این در ایتالیا ،آمریکا،هند ،آرژانتین و روسیه حضور داشته است .

کمپانی ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان عرضه و توزیع بین المللی فیلم سینمایی گیج گاه را برعهده دارد .

حامد بهداد ،باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور, علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی ، با حضور فرهاد آییش و با هنرمندی جمشید آریا (هاشم پور)؛ خاطره‌سازان: رضا صفایی پور ،حسن رضایی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند .

این فیلم با سرمایه گذاری مشترک محمد حسینخانی و حنیف سـروری تولید شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار