مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

افتتاح  ۱۱۴ طرح ورزشی در یک سال گذشته در مدارس  استان اصفهان 

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت از جمله دستاوردهای امسال آموزش و پرورش استان اصفهان، توجه به مسائل ورزشی، ارتقای سطح سرانه ورزشی دانش‌آموزی از دوازدهم به سطح دوم کشوری بود. همچنین افتتاح طرح‌های ورزشی تحت عنوان طرح شهید سلیمانی که در یک سال اخیر، ۱۱۴ طرح ورزشی در مدارس افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  ۱۱۴ طرح ورزشی در یک سال گذشته در مدارس  استان اصفهان 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «آموزش و پرورش استان اصفهان در سال ۱۴۰۲، با شعار تربیت دینی و عدالت آموزشی شروع به کار کرد و با تاکید بر نماز جماعت مدارس فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.»

محمدرضا ابراهیمی افزود: «مهم‌ترین کارهایی که در یک سال اخیر در آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شده، توجه ویژه به مدارس دولتی عادی، مسائل تربیتی و مسائل زیرساختی یعنی تجهیزاتی مدارس بود. برای مثال توجه ویژه به بحث آموزش مدارس با تقویت نیروی انسانی و کلاس‌های ویژه برای دانش آموزان در سطوح مختلف اتفاق افتاد. همچنین برای دانش آموزان ممتاز کلاس‌های ویژه و برای دانش آموزان ضعیف کلاس‌های تقویتی برگزار شد.»

وی تاکید کرد: «توجه ویژه به بحث المپیادهای علمی، توجه به رتبه های برتر کنکور و امتحانات نهایی و از طرفی توجه ویژه به بحث نماز مدارس و حجاب و عفاف و تربیت دینی، تقویت اردوی مدارس و همچنین تقویت مباحث سرود دانش آموزی در دستور کار قرار گرفت.»

ابراهیمی تاکید کرد: «توجه به مسائل ورزشی، ارتقای سطح سرانه ورزش دانش آموزی از دوازدهم به رتبه دوم کشوری از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش استان بود. همچنین افتتاح طرح های ورزشی تحت عنوان طرح شهید سلیمانی که در یک سال اخیر، ۱۱۴ طرح ورزشی را در مدارس افتتاح کردیم.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: «در بحث ساخت مدارس با همکاری سازمان نوسازی و مجمع خیرین اقدامات ویژه ای انجام شده که در روز به طور میانگین دو و نیم تا سه کلاس درس افتتاح و به مدارس اضافه می شود یا کلنگ زنی شده و فرایند ساختمانی آن آغاز می شود‌.»

وی ادامه داد: «نکته دیگر توجه ویژه به هنرستان هاست، مستند به سند تحول بنیادین و مستند به برنامه پنج ساله ششم و هفتم، تقویت درصد دانش آموزانی که به هنرستان کاردانش و فنی حرفه ای می روند و کارآفرین می شون و مهارت آموزی می کنند از جمله دستاوردهای سال ۱۴۰۲ است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار