مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تمامی مجاهدت‌ها در طوفان الاقصی الگو گرفته از دفاع مقدس است

تبریز(پانا) - مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی مجاهدت‌ها در طوفان الاقصی را الگو گرفته از دفاع مقدس دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تمامی مجاهدت‌ها در طوفان الاقصی الگو گرفته از دفاع مقدس است

سردار ابراهیم جباری در اجتماع بزرگ بسیجیان تبریز گفت: بسیجیان طبق آیه ۱۴۶ سوره عمران همیشه و در همه جا در کنار رهبر انقلاب بوده و نقش آفرینی کردند.

وی در ادامه به ویژگی های بسیجیان طبق این آیه اشاره کرد و گفت: سست ناپذیری،ثبات قدم، مقاوم بودن و صبوری، از جمله شاخصه هایی است که بسیجیان دارند و در این آیه نیز همراه رهبران از آن برخوردار هستند، افرادی که زمین گیر نمی شوند و صبر پیشه می کنند.

جباری به آمادگی بسیجیان در همه زمان ها اشاره کرد و افزود: بسیج باید همیشه آمادگی خود را حفظ و ارتقا بخشد و در جایی که نیاز باشد وارد میدان باشد و این آمادگی فقط حوزه نظامی را شامل نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دررابطه با دفاع از هویت نظامی، سیاسی، فرهنگ و اعتقادات مردم گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هر زمان هویت نظامی،سیاسی ملت، فرهنگ و اعتقادات مردم مورد مناقشه و اهانت قرار گرفت باید به میدان آمد و از آنها دفاع کرد.

بسیجی، نسل برگزیده ملت است

جباری در ادامه بسیجی را نسل برگزیده ملت دانست و گفت: امروز میدان عمل انسان های هوشیار، بصیر و افرادی که احساس نیاز می‌کنند را می‌طلبد چراکه این عرصه‌ها انسان با اراده می‌خواهد.

وی در ادامه به طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: پایان نبرد طوفان الاقصی در نبرد با صهیونیست‌ها به زودی پایان ناپذیر است و این نبرد کاملا جدی است چرا که مردم فلسطین تصمیم گرفتند به جای هر روز یک جا بمیرند و تحقیر نشوند.

جباری با بیان اینکه صرف نظر از هر نوع سناریوی آتش بس، پیروز این جنگ، مقاومت فلسطین خواهد بود، گفت: اسرائیل ضربات بسیار کاری خورده که هیچ کدام از اینها قابل جبران و ترمیم نیست.

شکست همه جانبه رژیم صهیونیستی در نبرد با فلسطین

جباری در ادامه به شکست‌های رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: نخستین ضربه، ضربه به وضعیت اجتماعی این رژیم کودک کش بود که فهمیدند فلسطین نه تنها سرزمین موعود نیست بلکه اشغالی است و جایی برای غاصبان ندارد.

وی ضربه دوم را ضربه به ارتش رژیم صهیونیستی دانست و افزود: ضربه ای که به ارتش و ستون فقرات نظامی صهیونیست خورده است نشان دهنده این است که جبهه دروغی رژیم نتوانست مقاومت کند و برای تضمین بقای خود دست و پا می زند و نمی تواند هیمنه ورشکسته را نجات دهند.

جباری سومین ضربه را ضربه به دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: سومین ضربه به دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی وارد شد، دستگاهی که مدعی اشراف به منطقه بود ولی از ردپایی در این عملیات در چند صد متری عاجز ماندند و سیستم اطلاعاتی مجهز، شنود مدرن و شبکه نفوذ در فلسطینی ها نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی چهارمین ضربه را فراتر از ضربه به رژیم صهیونیستی بیان کرد و گفت: چهارمین ضربه فراتر از رژیم صهیونیستی بود و به تمدن مدرن و حقوق بشر دروغین غرب در این جنگ دفن شد و باعث بیداری مردم دنیا شده است چرا که نسل کشی ها را مشاهده می کنند و به خروش می آیند.

جباری در ادامه با بیان اینکه جبهه‌ی مقاومت تمام کشورهای منطقه از دفاع مقدس ما سر چشمه می‌گیرد گفت: همه‌ی مجاهدت‌ها در لبنان، یمن، غزه، فلسطین، عراق و سوریه از دفاع مقدس ما الگو می‌گیرند و امروزه از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی در پایان تاکید کرد: ما باید جوانان تحصیل کرده را برای مقابله با این تهاجم آماده کنیم چرا که در این هجمه جای افراد شایسته با شیاطین عوض می‌شود.

خبرنگار: علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار