رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان منصوب شد

شیروان (پانا) - تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی طی صدور حکمی زهره بابایی را به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان منصوب شد

در بخشی از متن این حکم آمده است؛

«با صلوات بر محمد و آل محمد ، گام نهادن در مسیر خطیر فرهنگ و هنر و برنامه ریزی و زمینه سازی برای شکوفایی، بالندگی و توسعه اندیشه ها، جریان ها و خدمات ارزنده فرهنگی و هنری اراده ای محکم، اندیشه ای پویا و همتی بلند می طلبد.

وی افزود: تخصص هنری، اراده و انگیزه متعهدانه برای پذیرش مسئولیت و نگاه برنامه محور سرکارعالی نشان از شایستگی برای تصدی امور فرهنگی و هنری دارد.

از این رو با عنایت به نامه های شماره 213535/1402مورخ 29/7/1402 و 141662/1402 مورخ 28/3/ 1402سرپرست اداره کل امور اداری و منابع انسانی مبنی بر موافقت کمیته انتصابات وزارت متبوع به موجب این حکم به عنوان «رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان» منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل و مهرورزی با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و مردم شریف و مسئولان گرانقدر شهرستان شیروان به ویژه امام جمعه معزز و فرماندار محترم و حرکت در چارچوب سیاست ها و رویکردهای فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و مؤید باشید.»

زهره بابایی در 20اسفند 1401 طی حکمی از سوی تقی صادقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده بود.

زهره بابابی دارای مدرک کارشناسی ارشد گرایش نقاشی است که مسولیت آموزش اداره کل استان، سرپرستی و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از اردیبهشت 1397 تا شهریور 1398 را در کارنامه کاری خود دارد.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار