امام جمعه خلیل آباد:

بسیجی الگوی رفتاری همه جامعه است

خلیل آباد (پانا) - امام جمعه خلیل آباد گفت بسیجی الگوی رفتاری همه جامعه است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بسیجی الگوی رفتاری همه جامعه است

محمد دستجردی امام جمعه خلیل آباد در همایش بسیجیان دهستان کویر روستای مهدی آباد گفت: امروز ما بیش از هر زمانی به تفکر بسیجی بودن نیازمندیم. تفکر بسیجی ذلت را در جامعه از بین می برد و به انسانها عزت می دهد.

دستجردی افزود: مقاومت فلسطینی ها و لبنانی ها در مقابل دشمن و شنیدن صدای فریاد مظلومین در هر گوشه از جهان ناشی از الگوی استقامت، انقلاب و تفکر بسیجی است.

وی گفت: وقتی رهبرمان می گوید بسیجی الگوی همه رفتار جامعه است به این دلیل است که بسیجی برای رضای الهی حرف می زند، سکوت می کند، می ایستد و قیام می کند.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به وجود روحیه بسیجی از صدر اسلام گفت: تفکر بسیجی در هرکجا وارد شود ذات اقدس الهی به او کمک می کند.

دستجردی اظهار کرد: بسجیان امروز دل در گرو خدا دارند، خدا نیز گام های آنها را استوار می کند، آنها مقاومتی می کنند که زندگی ساز است. امروز همه گرد هم آمده ایم تا به جهان ثابت کنیم رهبر خود را یک لحظه نیز تنها نمی گذاریم، زیرا صدا، عمل و نگاه او از ناحیه ذات اقدس الهی است. بسیجیان مسائل سیاسی را به خوبی می دانند و می توانند تحلیل کنند، بنابراین باید برای بصیرت افزایی در جامعه تلاش کنند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا یعقوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار