همایش اقتدار بسیجیان شیروان

شیروان( پانا)_ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی بیان کرد : امروز محور مقاومت ولایت پذیری تا از ولایت فقیه دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش اقتدار بسیجیان شیروان

عین الله حاتمی؛ قبل از خطبه‌های نماز جمعه شیروان در همایش بزرگ اقتدار بسیجیان و میقات صالحین در محل مصلای نماز جمعه امام خامنه ای شیروان افزود: رژیم صهیونسیتی جرات تقابل با جمهوری اسلامی ایران را ندارد چرا که سربازان اسلام در گروه‌های مقاومت ایمان قلبی به رهبری امت اسلامی توسط ولایت فقیه را دارد.

سرهنگ حاتمی ادامه داد: امروز اسرائیل غاصب به صورت مفتضحانه از اراده جوانان فلسطین و غزه شکست خورده است و به جنگ با زنان و کودکان رو آورده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به آمادگی‌های نظامی و دفاعی ایران اسلامی افزود: حماس با کمترین امکانات و در حال محاصره توانست هیمنه رژیم کودک کش را در هم بریزد حال آنکه آنها می‌دانم جمهوری اسلامی در صورت ورود به جنگ تلاویو وحیفا را شخم خواهد زد.

سرهنگ عین الله حاتمی اظهار کرد: بسیج با توان و ظرفیت گسترده در ابعاد مختلف علمی سازندگی اجتماعی فرهنگی و تربیتی به عنوان خادم مردم در حال فعالیت و اقدام است.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار