معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی:

آموزش منشا مرزهای آگاهی است

خواجه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت آموزش منشا مرزهای آگاهی است ولی آموزش بدون پژوهش تحول در زندگی ایجاد نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش منشا مرزهای آگاهی است

همایش تجلیل از برترین های کنکور سراسری آموزش و پرورش منطقه خواجه با حضور تمامی دانشجویان آینده منطقه و خانواده های آنها و مدیران و مسئولان منطقه برگزار شد.

عاشور اکرمی گفت: وضعیت این منطقه از نظر آموزش و کنکور خیلی بهتر از سال های گذشته است و از هدف های اصلی فلسفه دانشگاه، ادامه تحصیل است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: دانشگاه عامل گسترش مرز های دانش است و آموزش منشا مرزهای آگاهی است ولی آموزش بدون پژوهش تحول در زندگی ایجاد نمی کند.

فرماندار هریس در این مراسم گفت: دارای ارزش بالایی است که ما در این جلسه حضور یافته ایم و اینجا محفلی بسیار علمی و بالا است.

فرهاد جلیلوند با طرح این سوال که آیا علم انسان را در چه جایگاهی قرار می دهد و به کجا می رساند، افزود: چیزی که انسان را از جهل و نادانی نجات می دهد علم و آگاهی است و هر جامعه بشری که بتواند آگاهی های اجتماعی خود را بالا ببرد آن جامعه جامعه ای نظام یافته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش خواجه در این مراسم افزود: ۲۸ سال است که اداره آموزش و پرورش خواجه تاسیس شده ولی نتیجه امسال فوق العاده است و من آن را بخاطر وجود معلمین و سایر کادرهای توانمند می بینم و مورد دوم همیشه سهم دانش آموز در موفقیت است که بیشترین سهم است.

در پایان این همایش از برتر های کنکور سراسری و مدیران و معلمان نمونه منطقه تجلیل به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: مهشید خرسندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار