مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان :

اسلام یک نوع دشمن شناسی، دشمن ستیزی و ولایت مداری است

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در اجتماع بزرگ عاشقان مبارزه با اسراییل عنوان کرد اسلام یک نوع دشمن شناسی، دشمن ستیزی و ولایت مداری است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اسلام یک نوع دشمن شناسی، دشمن ستیزی و ولایت مداری است

محمد حسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در مراسم اجتماع بزرگ عاشقان مبارزه با اسراییل گفت: این مراسم با حضور حماسه سرای معاصر ابوذر روحی و جمعیت پرشور ملت ایران و به خصوص دانش آموزان، یک صحنه دیگری از شور و شعف و تجلی حمایت از جبهه حق فلسطین و انزجار از جبهه باطل، اسرائیل کودک کش و امریکای جنایتکار بود.

وی افزود: در این مراسم روحیه عزتمندی و افتخار آفرینی و همچنین دلدادگی و ارزش های دینی و اسلامی انقلابی ما در جوانان به خصوص نسل آینده ساز را متجلی می کند و قابل تحسین است که چنین مراسماتی در جوار مزار نورانی شهدای عزیز برگزار شود.


عبدالهی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس عنوان کرد: امروزه رسالت دانش آموزان همین است که همراهی کنند در همه مراسم ها، مناسبت ها، تجمعات و اعلام حمایت از جبهه حق، امر ولایت و همچنین اعلام انزجار عملی از دشمنان اسلامیت و اسلام یک نوع دشمن شناسی، دشمن ستیزی و ولایت مداری است.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار