رییس سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری؛

برگزاری مانور سراسری زلزله با شعار"مدرسه ایمن، جامعه تاب آور"

شهرکرد (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور سراسری زلزله با شعار"مدرسه ایمن، جامعه تاب آور"

سید حسن فاضل در گفت‌وگو با پانا گفت: بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور و با هدف ارتقای آمادگی دانش آموزان و خانواده های آنها برای مواجهه با زلزله در ٨ آذر همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

فاضل ضمن اشاره به برگزاری مانورهای زلزله در سال های قبل گفت: این مانور طبق روال مانور سال های گذشته در هشتمین روز از آذرماه در مناطق هفده گانه استان برگزار می شود.

وی افزود: در مرکز استان این مانور به صورت نمادین استانی در مدرسه شهید فاضل اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرکرد و با حضور مسئولان استان و همکاری جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، مدیریت بحران، شهرداری و صدا و سیمای مرکز استان در سطح مدارس استان با هدف آموزش به دانش آموزان در جهت پیشگیری از آسیب های احتمالی در وقوع زلزله و مشارکت و حضور فعال والدین و اعضای جامعه در جهت کاهش خطرات احتمالی زلزله برگزار می شود.

وی در پایان گفت : امیدواریم همانند سال های گذشته برنامه های مطلوبی در سطح استان اجرا شود و جزء استان های برتر در سطح کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار