مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

تکریم مردم یعنی از جنس مردم بودن

تهران (پانا) _ در آموزش و پرورش باید به شکلی خاص به تکریم و مشارکت مردم تاکید شود و بهترین تکریم مردم از جنس مردم بودن است زیرا که مردم در بطن و متن کارها می‌باشند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم مردم یعنی از جنس مردم بودن

علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه اعضای شورای معاونین اداره متبوع در جلسه شورای معاونین منطقه ۲ حضور یافتند‌.

علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر که در راه آزادی و آزادگی و در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشتند و بالاخص شهدای مقاومت و شهدای مظلوم غزه؛ اتفاقات اخیر غزه را نقطه عطفی دانست و بیان کرد: امیدواریم این مقاومت به زودی منجر به شکست نهایی رژیم کودک کش، جنایتکار و غاصب صهیونیستی شود.

سپس کریمیان بر اهمیت مجموعه ماموریت ها مدیریتی شهر تهران تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین و بهترین موضوع در این دولت، تکریم ارباب رجوع و تکریم مردم یعنی مردمی بودن و از جنس مردم بودن است به همین دلیل در آموزش و پرورش نیز باید به شکلی خاص به تکریم و مشارکت مردم تاکید شود، زیرا که مردم در بطن و متن کارها می‌باشند.

وی در ادامه افزود: خدمت بی‌منت را سرلوحه تمام امورات خود قرار داده و کارهای اثرگذار و ماندگار بر جای بگذاریم‌ که از کلیدی ترین و اولا ترین کارها است.

خبرنگار پانا؛ محدثه بابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار