معاون امور جوانان هلال احمر استان خراسان رضوی:

مانور باید یک تمرین واقعی باشد

تبادکان (پانا) - معاون امور جوانان هلال احمر استان خراسان رضوی گفت مانور باید یک تمرین واقعی باشد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مانور باید یک تمرین واقعی باشد

رضا مومن زاده معاون امور جوانان هلال احمر استان خراسان رضوی عنوان کرد: طرح مانور زلزله در روز هشتم آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری دستگاه های بحران مدار، در سطح مدارس استان با شعار هر کلاس آموزشی یک امدادگر برگزار خواهد شد. مجموعه ی هلال احمر یکی از تشکل هایی است که با ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی در مدارس، در کنار سایر تشکل ها و دانش آموزان علاقه مند به فعالیت های امدادی حاضر است.

وی افزود: با توجه به تفاهم نامه ای که با کمک مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی منعقد شد، در حدود هزار آموزشگاه، دوره های طرح دادرس ۲۰ ساعته را برای ۲۸ هزار دانش آموز آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی آموزش های طرح دادرس دانش آموز آماده در روز های سخت، ذیل فعالیت های کانون های هلال احمر دانش آموزی ابلاغ ها آغاز شده است. دانش آموزان ما همین تیم های دادرس اند که در مواجهه با بحران ها، حوادث و مشکلات آماده هستند.

مومن زاده اظهار کرد: با سیاست گذاری که در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شده در نظر داریم مانور امسال با محوریت خود دانش آموزان انجام شود. رابطین هلال احمر، مدیران و دانش آموزان به آموزش ها و تشکیل تیم های مدیریت بحران در مدارس توجه کنند.

وی در پایان گفت: امید است دانش آموزان این آموزش ها را با همراهی دستگاه های مختلفی که می توانند در حوزه مختلف برگزاری مانور به آن آموزشگاه کمک کنند داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار