صحرایی در پاسخ به پانا:

آزمون جذب معلم برگزار می‌شود

تلاش ما این است که همه آزمون‌های سال آینده، قبل از آغاز سال جدید برگزار شوند/ جنسیتی شدن کتب درسی یک دروغ بزرگ است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون جذب معلم خبر داد و گفت تلاش ما این است که همه آزمون‌های سال آینده، قبل از آغاز سال جدید برگزار شود.

کد مطلب: ۱۴۲۵۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آزمون جذب معلم برگزار می‌شود

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه آیا مجددا برگزاری آزمون جذب معلم در دستور کار است؟ گفت: آزمون جذب برگزار می‌شود؛ تلاش ما این است که همه آزمون‌های سال آینده، قبل از آغاز سال جدید برگزار شود اما مقدماتی نیاز دارد؛ این مقدمات در جلسات هفتگی مستمر با سازمان اداری و استخدامی در حال بررسی است. آنچه که مسلم است بخش مربیان پرورشی و امور ورزشی و سلامت بررسی شده است و سایر نیز در دست اقدام هستند.

وی درباره رتبه‌بندی معلمان نیز بیان کرد: رتبه‌بندی یکی از کارهای بزرگ دولت بود؛ انصافا دولت در این بازه زمانی حق‌ خود را برای معلمان به نحو احسن اجرا کرد. بنده به عنوان نماینده مشترک دولت و معلمان از رئیس‌جمهوری تشکر می‌کنم. همه می‌دانیم در چه شرایطی دولت تحویل آقای رئیسی شد. احکام جدید افرادی که اعتراضشان ‌وارد بوده است، در فرایند صدور قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توزیع شیر در مدارس به کجا رسید؟ گفت: این کار هنوز فراگیر نشده و دلیل این است که در هفته دو بار شیر و در مجموع ۱۶ میلیون پاکت شیر باید بیش دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس دولتی توزیع شود و از آنجا که این شیرها فرادما هستند، تولید آنها زمان بر است. توزیع شیر در مدارس اقدام بزرگ دولت سیزدهم بود که پس از یک دهه وقفه، اجرایی شد. جلسات پیوسته در این رابطه با استانداران و صنایع شیر در حال برگزاری است و تلاش می‌شود در اولین فرصت شیر به دست دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی سراسر کشور برسد و باید توجه داشت که وزارت آموزش و پرورش اتنهای زنجیره توزیع شیر است و هر زمان که شیر به دست ما برسد، توزیع خواهد شد.

صحرایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کتب درسی جنسیتی خواهد شد؟ بیان کرد: این یک دروغ بزرگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار