شادابی و نشاط دانش‌آموزان از فعالیت‌های ورزشی تحقق می‌یابد

تهران (پانا) - نقش ورزش و تاثیرات مثبت آن بر سلامت جسم، روح، حافظه و از همه مهمتر در  زندگی آنها دیده شده و همچنین شادابی و نشاط و خلاقیت دانش‌آموزان از طریق فعالیت‌های هدفمند ورزشی تحقق می‌یابد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شادابی و نشاط دانش‌آموزان از فعالیت‌های ورزشی تحقق می‌یابد

در حاشیه مراسم افتتاحیه اتاق ورزش در راستای طرح شهید سلیمانی برای تحقق ساحت زیستی و تربیت بدنی و تامین سلامت، تحرک و پویایی دانش آموزان با حضور علی آمره مدیر آموزش و پرورش ۸، محمد علی نجفیان، رئیس اداره تربیت بدنی شهر تهران، احمد تبریزی، مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران و اعضای شورای معاونین در مدرسه سروش منطقه ۸ برگزارشد.

علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ ضمن قدردانی و تشکر از زحمات همکاران، اظهار داشت: نقش ورزش و تاثیرات مثبت آن بر سلامت جسم، روح، حافظه و از همه مهمتر در زندگی هر فردی دیده می شود.

وی شادابی و نشاط و خلاقیت دانش آموزان از طریق فعالیت های هدفمند ورزشی را امری مهم و ضروری دانست و افزود: اولین فایده ورزش برای یادگیری و سلامت دانش آموزان این است که روحیه آنها را تقویت می کند و منجر به عملکرد بهتر و افزایش یادگیری دانش آموزان در مدرسه می شود .امروز نیاز به شادی و نشاط بیش از گذشته در مدارس مشهود گشته است که این مهم ضرورت ایجاد چنین طرح هایی را می افزاید.

شایان به ذکر است این اتاق ها شامل تجهیزات مانند صخره نوردی و انواع دستگاه های تعادل و انعطاف پذیری و چابکی برای دانش آموزان بوده که علاوه بر تقویت عضلات و وضعیت جسمانی، به دلیل شاد و مفرح بودن نوع حرکات، تاثیرات بسزایی در عملکرد روحی و روانی افراد نیز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار