مدیرعامل خیریه سیدالشهدا(ع)ناحیه ۳ اصفهان:

هدف اصلی خیریه کمک به دانش‌آموزان در جهت پیشرفت تحصیلی است

اصفهان (پانا) - مدیرعامل خیریه سیدالشهدا(ع)ناحیه ۳ اصفهان گفت هدف اصلی این خیریه کمک به دانش‌آموزان در جهت پیشرفت تحصیلی است و خوشبختانه امسال ده نفر از دانش‌آموزانی که در پوشش خیریه بودند به مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها راه یافتند. 

کد مطلب: ۱۴۲۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی خیریه کمک به دانش‌آموزان در جهت پیشرفت تحصیلی است

مدیرعامل خیریه سیدالشهدا(ع)ناحیه ۳ اصفهان در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «خیریه دانش آموزی سید الشهدا(ع)سال ۱۳۸۰ توسط عده ای از خیرین و ریاست وقت آموزش و پرورش ، جناب آقای شرافتی بنیان گذاری شد.»

اسماعیل زاده افزود: «هدف اصلی این خیریه کمک به دانش آموزان نیازمند ناحیه ۳ آموزش و پرورش است که ناحیه ای وسیع است. این خیریه سال ۱۳۸۶ به ثبت رسید و رسما فعالیت خود را آغاز کرد.»

وی تصریح کرد: «خیریه سیدالشهدا (ع) ناحیه ۳ اصفهان در سه سطح به دانش آموزان کمک می کند که شامل کمک های دارویی، لوازم التحریر، تحصیلات و کمک های مومنانه می شود. همچنین هدف اصلی این خیریه کمک به دانش آموزان در جهت پیشرفت تحصیلی است و خوشبختانه امسال ده نفر از دانش آموزانی که در پوشش خیریه بودند به مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها راه یافتند.»

مدیرعامل خیریه سیدالشهدا (ع) ناحیه ۳ اصفهان در ادامه گفت: «دانش آموزان خیریه ما در سه اولویت تقسیم بندی می شوند. اولویت اول، دانش آموزان یتیم که پس از شناسایی به انجمن امام زمان نیز معرفی می شوند. گروه دوم دانش آموزان بدسرپرست، بی سرپرست یا به سرپرستی مادر که این گروه نیز پس از شناسایی به کمیته امداد امام خمینی معرفی می شوند و کمیته امداد همکاری بسیار خوبی در این جهت با خیریه داشته است. گروه سوم تشخیص مدیر مدرسه که پس از معرفی به خیریه در حد وسع در خدمتشان هستیم.»

اسماعیل زاده تاکید کرد: «نحوه ثبت نام دانش آموزان بدین صورت است که مدیر مدرسه با کدی که دراختیار دارد وارد سایت شده و دانش آموزان مورد نظر را ثبتنام می کند، پس از آن ما اسامی و مشخصات را از سامانه دریافت کرده و بر اساس اولویت هایی که مشخص شده است، اولویت بندی می کنیم.»

وی در ادامه بیان کرد: «ما دانش آموزان نخبه و شاخصی تحت پوشش خیریه داریم که برخی از مدارس غیردولتی مخارج آنها را تقبل کرده اند و در آن مدارس مشغول به تحصیل شده اند. همچنین در پایان هر ترم از دانش آموزان ممتاز تحت پوشش، تجلیل به عمل می آوریم‌. حدود 100 دانش آموز داریم که حامیان خاص دارند و ماهانه مبالغی به حساب آنها واریز می شود.»

دانش آموز خبرنگاران: هستی جعفری ، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار