معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار‌:

ورزش، بهترین ابزار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

شهریار(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار در جلسه مسئولین انجمن‌های ورزشی گفت ورزش بهترین ابزار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ورزش، بهترین ابزار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

سالن شورای اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار میزبان مسئولین انجمن های ورزشی بود؛ این جلسه با حضور محسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار، رضا رحیمی‌فر معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار، رسول محمدی کارشناس مسؤل تربیت بدنی، فاطمه ربیعی و رضا عبداللهی کارشناسان تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار و تمامی مسئولین انجمن های ورزشی برگزار شد.

محسن نوروزی از زحمات تمامی فعالان ورزشی تشکر کرد و عنوان کرد: درست است که فعالیت های زیادی در عرصه ورزش آموزش و پرورش شهرستان شهریار انجام شده است اما با این حال باید باز کار شود و به این مقدار نباید بسنده کرد.

نوروزی ادامه داد: تربیت بدنی فقط سلامت جسمی نیست بلکه سلامت روحی و روانی نیز ایجاد می‌کند، پس تمام تلاش و همت خود را به کار بگیرید تا دانش آموزان اوقات فراغت خود را با ورزش پر کنند؛ آموزش و پرورش علاوه بر علم آموزی، وظیفه مهمی در آموزش مهارت های زندگی دارد که یکی از راه های آن ورزش است.

رضا رحیمی‌فر معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن تشکر از زحمات مسولین ورزشی در خصوص دغدغه‌های حوزه نوجوان گفت: ورزش بهترین ابزار پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و شما نقش حیاتی در این کار بزرگ را دارید؛ تمام تلاش خود را در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر مسابقات ورزشی به کار ببندید و معاونت پرورشی هم سعی خواهد کرد تمامی مشکلات و نواقص را از پیش روی شما بردارد.

رسول محمدی کارشناس مسؤل تربیت بدنی در ادامه این جلسه گفت: تمامی مسؤلین انجمن های ورزشی تمام تلاش خود را کنند تا مسابقات منطقه ای با کیفیتی داشته باشیم تا نمایندگان شایسته ای برای مسابقات استانی داشته باشیم.

محمدی از زحمات تمامی دبیران ورزش در برگزاری مسابقات درون مدرسه ای و همچنین در ساماندهی دانش آموزان برای مسابقات منطقه‌ ای تشکر کرد محمدی در پایان صبحت خود از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار و معاونت پرورشی به پاس تمام حمایت های حوزه تربیت بدنی تشکر به عمل کرد.

دانش آموز خبرنگاران: زهرا سادات موسوی نژاد، ریحانه مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار