شبکه تهران سراغ سریال ایتالیایی رفت: «منو ترکم نکن»

تهران (پانا) - سریال «منو ترکم نکن» با گویندگی 25 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شبکه تهران سراغ سریال ایتالیایی رفت: «منو ترکم نکن»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سریال در گونه جنایی، پلیسی محصول ایتالیا در سال 2022 قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سریال کریم بیانی است. شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی، نگین سادات بنی عقیل، باران بهرامی، محمد تنهایی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، زویا خلیلی آذر، علی اصغر رضایی نیک، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، حسین سرآبادانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، نسرین کوچک خانی، مریم مهماندوست، حسین نورعلی، نازنین یاری و کریم بیانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

روایت این سریال از این قرار است که: در پی کشف جسد یک پسر نوجوان، دانیل و نامزد سابقش النا که هر دو پلیس هستند با همکاری هم موفق به کشف و دستگیری یک باند قاچاق و فحشای کودکان می‌شوند.

فیلم درامی درباره زوایای تاریک شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی است. فیلمنامه اثر از نقاط قوت آن است و نه تنها تعلیق برای مخاطب ایجاد می کند بلکه مخاطب را به حدس زدن وا می دارد. این فیلمنامه هر لحظه ماجرایی تازه برای مخاطب دارد و مدام مخاطب را غافلگیر می کند. همچنین به دلیل اینکه در عصر کنونی اینترنت و فضاهای مجازی جزء لاینفک زندگی کودکان و نوجوانان شده است این اثر می تواند روشنگر و آموزنده باشد برای بزرگسالان تا با آگاهی از خطرات این فضاها نظارت بهتری بر فعالیت فرزندانشان داشته باشند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار