احمدی در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

کمک به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مورد تاکید برنامه هفتم توسعه

نوسازی مدارس و تجهیزات برای رفع مشکلات آموزشی دانش‌آموزان ضروری است

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در برنامه هفتم توسعه مورد تاکید قرار گرفت به گونه‌ای که با نوسازی مدارس و تجهیزات، دانش‌آموزان با مشکلات آموزشی مواجه نباشند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل  مورد تاکید برنامه هفتم توسعه

محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: «کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در حوزه آموزش و پرورش،‌ بندهای خوبی مصوب کرد به عنوان مثال بر تکمیل رتبه‌بندی معلمان تاکید کردیم. کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز مدنظر قرار گرفت؛ طی جلسه‌ای هم این موضوع را به رئیس سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی متذکر شدیم تا با جدیت پیگیری شود.»

وی افزود: «برای کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل هم تاکید شد که شرایط مناسب برای آنها فراهم شود. برای نوسازی مدارس، تجهیزات و امکانات نیز تمهیداتی اندیشیده شد تا دانش‌آموزان با مشکلات آموزشی مواجه نباشند. مقام معظم رهبری همواره تاکید کردند که مشکلات جامعه باید در مدارس رفع شود؛ اگر مدرسه خوب هدایت شود، جامعه درست هدایت خواهد شد.»

این عضو کمیسیون آموزش گفت: «امیدواریم دولت در حد توان بتواند پاداش پایان و حق التدریسی‌ها را به روز پرداخت کند.»

احمدی خاطرنشان کرد: «مشکلات کنونی وزارت آموزش و پرورش از قبل باقی مانده بود و باید در نظر داشت که این وزارتخانه، وزارتخانه بسیار عریض و طویلی است و مسئولان به دنبال رفع این مشکلات هستند. ما در حوزه پرورشی مشکلات جدی داریم. دولت تلاش کرد تا مشکلات این حوزه رفع شود. باید فرصت کافی داده شود تا این مسائل حل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار